Rydz gaat 110 gemiddeld gooien. Ter info.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:18 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat ik nu maar even ga opruimen.
Het is altijd diegene die alles willekeurig invult die het brekket wintquote:Op donderdag 30 december 2021 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iemand dit treffen in zn bracket voorspeld?
Twee nobuddies.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rydz gaat 110 gemiddeld gooien. Ter info.
Was matig. Cumbek van King was opzich wel aardig, maar dat kwam meer doordat Smiss een inzinking had.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:19 schreef Doevelaer het volgende:
Heb ik een leuke wedstrijd gemist?
Rydz gaat dit met gemak winnen naar wij dachten.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zitten er nog mensen op de Soutar hypetrain? Of iedereen overgestapt op Rydz?
Bestaat er een Soutar hypetrain?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zitten er nog mensen op de Soutar hypetrain? Of iedereen overgestapt op Rydz?
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
'Soutar is een teamspeler'hij dart in zn 1tje hoor
Ziet er echt uit als een goor ventje inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:23 schreef heywoodu het volgende:
Kan Rydz niet een keertje even gaan douchen en z'n haar wat opfrissen voor hij op TV gaat spelen?
Soutar is smooth. Scheert alles op zeker, bohhhh @Wereldgozerquote:Op donderdag 30 december 2021 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ziet er echt uit als een goor ventje inderdaad.
Kale klets genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soutar is smooth. Scheert alles op zeker, bohhhh @:Wereldgozer
Zo goor die vettige lok…quote:Op donderdag 30 december 2021 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
Laat je haar groeien of ga naar de kapper Rydz.
Jazeker. Veel goede resultaten de laatste tijd. Stijn hoopte dat ie zo snel mogelijk begint crashen vanwege zijn 'kroegworp'.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bestaat er een Soutar hypetrain?
Ik heb alleen de worp van Johnny Haines als een kroegworp bestempeld.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jazeker. Veel goede resultaten de laatste tijd. Stijn hoopte dat ie zo snel mogelijk begint crashen vanwege zijn 'kroegworp'.
Hij ziet er wel uit als iemand die stinktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |