Waarom game jij niet meer?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jeffrey moet even zijn kanaal pluggen genot.
User @Scrummie ook niet. Waarom weet ik niet, het is hier immers mokerwarm in tegenstelling tot het wespennest VBLquote:Op donderdag 30 december 2021 15:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Oriente wil niks met DRT te maken hebben.
@Muskusboktor57 ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
User @:scrummie ook niet. Waarom weet ik niet, het is hier immers mokerwarm in tegenstelling tot het wespennest VBL
Mondkapjegenot. Geen lucht genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
King is nog afgepeigerd van gister. Komt geen woord meer uit.
Rydz gaat 110 gemiddeld gooien. Ter info.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:18 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat ik nu maar even ga opruimen.
Het is altijd diegene die alles willekeurig invult die het brekket wintquote:Op donderdag 30 december 2021 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iemand dit treffen in zn bracket voorspeld?
Twee nobuddies.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Rydz gaat 110 gemiddeld gooien. Ter info.
Was matig. Cumbek van King was opzich wel aardig, maar dat kwam meer doordat Smiss een inzinking had.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:19 schreef Doevelaer het volgende:
Heb ik een leuke wedstrijd gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |