Oh dat heb ik ookquote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van...
Er blijft een hoop info in mijn hoofd hangen die nou niet per se essentieel is zeg maar...
En dat dus ook.
Neem aan dat dat tot 100 kanquote:Op donderdag 30 december 2021 14:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij Nena en ABBA gaat het volume weer op 11
Dat weten we.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook
Alleen niet met titels van liedjes en artiestennamen
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar dat is ook meer de muziek naast de tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar dat is ook meer de muziek naast de tekstHmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt me nog niets"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Goh. Verbazing alom.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef essnhills het volgende:
Ik denk ik geef het nog even aanquote:
je kent m vast wel, is een t2000 klassikerquote:
Is volgens mij ook heel wat LSD aan te pas gekomen om dat te schrijvenquote:
Een beetje een vaag psychedelisch plaatjequote:
REEEEHEEE-MEM-BEEEEEEEEEEEEERquote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook
Dit jaar nog weinig gehad dat ik dat moest uitleggen aan mensen bij het zien van mijn uurlijstjesquote:
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 30 december 2021 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je kent m vast wel, is een t2000 klassiker
doe er een punt achter of zoquote:
We kennen je onderhand hèquote:Op donderdag 30 december 2021 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit jaar nog weinig gehad dat ik dat moest uitleggen aan mensen bij het zien van mijn uurlijstjes
Dat is een liedje van the Beatlesquote:Op donderdag 30 december 2021 15:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is volgens mij ook heel wat LSD aan te pas gekomen om dat te schrijven
De meeste radio’s gingen destijds tot 10, maar er was één merk welke tot 11 ging. Want dat is 1 meer dan de restquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
REEEEHEEE-MEM-BEEEEEEEEEEEEER
WHAT THE DOOOOR MOUSE SAAAAAAAAAIIIIDDDD
FEED YOUR HEHEAAAAAAD
FEED YOUR HEEEHEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De meeste radio’s gingen destijds tot 10, maar er was één merk welke tot 11 ging. Want dat is 1 meer dan de rest
Respectquote:Op donderdag 30 december 2021 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben er weerLekker ff 7 km hardgelope
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |