Hoezo onthou jij ditquote:Op donderdag 30 december 2021 14:57 schreef Isorden het volgende:
340 Iris The Goo Goo Dolls![]()
![]()
![]()
(en ik weet dat @:essnhills dit kent want ze heeft hier wel eens op gestemd)
BLAAAAAUUUUW BLAAAAAUUUUW BLAAAAAAAAAAAAUWWWWWquote:
Op je lijstje voor volgend jaar danquote:Op donderdag 30 december 2021 14:58 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb blijkbaar niet op Iris gestemd en nu haat ik mezelf.
Ik heb er wel op gestemdquote:Op donderdag 30 december 2021 14:58 schreef houdjemond het volgende:
Hoezo onthoud ik al die songtitels en teksten?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo onthou jij dit
Wel waar though![]()
![]()
![]()
Ohhhhhquote:Op donderdag 30 december 2021 14:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
BLAAAAAUUUUW BLAAAAAUUUUW BLAAAAAAAAAAAAUWWWWW
Wederom eensgezindquote:Op donderdag 30 december 2021 14:58 schreef houdjemond het volgende:
Nee dat ik op andere jaren ook op Iris heb gestemdquote:Op donderdag 30 december 2021 14:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoezo onthoud ik al die songtitels en teksten?
Old man look at my life,quote:
Het is dan ook een mooi nummerquote:Op donderdag 30 december 2021 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind het best wel knap dat Iris er zo consistent hoog instaat als enige op de lijst van Goo Goo Dolls. erg stabiel nummer blijkbaar.
Ohhhh!!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Old man look at my life,
I'm a lot like you were.
Old man look at my life,
I'm a lot like you were.![]()
![]()
![]()
![]()
zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is dan ook een mooi nummer
Godverdomme.quote:
Ik bedoel meer van...quote:Op donderdag 30 december 2021 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat ik op andere jaren ook op Iris heb gestemd
Geen Troynen?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Troy op Pinkpop aan het kijken.
Tranen.
Maar dat is ook meer de muziek naast de tekstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |