Wel wisselend publiek, maar het enige wat toen al publiek had en dat er voldoende bij heeft gekregen om in het nieuwe geweld mee te komen.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want dat is t enige deel van t stempubliek dat al sinds t begin stabiel op dezelfde muziek stemt?
Ja ben ik t steeds meer mee eensquote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel een vervelend fenomeen ja. Eigenlijk zou er ook een maximum aantal nummers per artiest moeten zijn, meer dan 10 hoeft voor mij niet. Al wordt er dan waarschijnlijk alleen op een aantal nummers gestemd, waardoor de top 100 vol met alleen die artiesten staat.
Nou, groot deel van de stemmers heeft iets met de jaren 80 lijkt me. Nog wel…quote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want dat is t enige deel van t stempubliek dat al sinds t begin stabiel op dezelfde muziek stemt?
Weet ik Phil!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat deze hoger dan Bird of Paradise...
Oh heeft ie ook nog nummers gemaakt die er níet in staan?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Two Hearts vind ik trouwens de beste van Phil Collins. Jammer dat die al 13 jaar er niet meer in heeft gestaan.
De jaren 80 zijn -tot nu toe- altijd een populair decennium geweest in de Top. De 60s en de 70s zijn nu aan het afsterven, maar aangezien de 80s nog altijd springlevend zijn, ook bij de nieuwe generatie (hoi, nieuwe Q Music-80s lijst) snap ik het wel. Misschien zal het binnen 10 jaar ook afgelopen zijn, maar nu nog niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt eigenlijk alleen met nummers uit de jaren 80. Toeval? I think not.
Niet phil neequote:Op donderdag 30 december 2021 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh heeft ie ook nog nummers gemaakt die er níet in staan?
Kom ook, gaan we meeten!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk! Staat hier ook nog op de planning tegen de verveling
Niet zo overdrijven joh, 10 noteringen maar.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh heeft ie ook nog nummers gemaakt die er níet in staan?
Ik vind Don't Lose My Number ook heel vet, en die heeft er nog nooit ingestaanquote:Op donderdag 30 december 2021 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Two Hearts vind ik trouwens de beste van Phil Collins. Jammer dat die al 13 jaar er niet meer in heeft gestaan.
Genesis niet meegerekend zeker.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven joh, 10 noteringen maar.Da's voor iemand als Phil wel prima.
4 schansen toernooiquote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga de ideaalvader uithangen en mijn Pippies en hun vriendinnetjes meenemen naar de Zaanse Schans. Het zal een lange middag worden.![]()
Tot later!
...true. Dan worden het er 18, da's misschien net een tikje veel.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Genesis niet meegerekend zeker.
quote:372 Non, Je Ne Regrette Rien Édith Piaf 6
371 Omarm Bløf 1,5
370 Mother Earth Within Temptation ?
369 Romeo And Juliet Dire Straits 7
368 God Is A DJ Faithless 7
367 Is Dit Nu Later Stef Bos 4
366 Geef Mij Je Angst André Hazes 2,5
365 More Than A Feeling Boston 7
364 Window Of My Eyes Cuby & the Blizzards 5,5
363 Beat It Michael Jackson 7