Hazes is een voorbeeld waarvan zijn meeste liedjes jaar op jaar blijven stijgen, net als ABBA en Elton. Door allerlei verschillende bonussen rondom musicals, docus, films, nieuwe muziek, etcquote:
Regendans en Gekkenhuis zijn natuurlijk wel nog stuk betere Opgezwolle keuzesquote:
Dat gebeurt eigenlijk alleen met nummers uit de jaren 80. Toeval? I think not.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de weinige platen die pakweg 18 jaar geleden ook al op de eennalaatste dag werd gedraaid en daar altijd heeft standgehouden
quote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga de ideaalvader uithangen en mijn Pippies en hun vriendinnetjes meenemen naar de Zaanse Schans. Het zal een lange middag worden.![]()
Tot later!
Sterkte en tot laterquote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga de ideaalvader uithangen en mijn Pippies en hun vriendinnetjes meenemen naar de Zaanse Schans. Het zal een lange middag worden.![]()
Tot later!
Tot laterquote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Tot later!
Krijg geen klap van de molen!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Tot later!
sterkte veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Tot later!
Want dat is t enige deel van t stempubliek dat al sinds t begin stabiel op dezelfde muziek stemt?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt eigenlijk alleen met nummers uit de jaren 80. Toeval? I think not.
Lekker superspreadenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Tot later!
Veel plezier en succes daar!quote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Tot later!
Halverwege mijn zin viel ik in slaap en vergat een letter.quote:
Succes en tot laterquote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Tot later!
Leuk! Staat hier ook nog op de planning tegen de vervelingquote:Op donderdag 30 december 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Tot later!
Dat is wel een vervelend fenomeen ja. Eigenlijk zou er ook een maximum aantal nummers per artiest moeten zijn, meer dan 10 hoeft voor mij niet. Al wordt er dan waarschijnlijk alleen op een aantal nummers gestemd, waardoor de top 100 vol met alleen die artiesten staat.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hazes is een voorbeeld waarvan zijn meeste liedjes jaar op jaar blijven stijgen, net als ABBA en Elton. Door allerlei verschillende bonussen rondom musicals, docus, films, nieuwe muziek, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |