Ik weet niet of ik zover durf te gaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Suzan en Freek hebben zelfs leukere platen.
Moeten zij wetenquote:Op donderdag 30 december 2021 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook die van mijquote:Op donderdag 30 december 2021 12:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
TBL is mijn favoriete film. Meer dan 10 keer gezien.
In hun platenkast misschien. En dan betwijfel ik het nog steeds.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik datzelfde zou doen wordt het geen eenzame Kerst voor André Hazes.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:25 schreef Cassa95 het volgende:
Als ik alle 2000 nummers op een eigen volgorde zou mogen zetten, zou dit in de nacht van eerste kerstdag komen en al het andere van The Doors op de laatste dag worden gedraaid
Ja, als ze zulke gezapige meuk maken...quote:Op donderdag 30 december 2021 12:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
In hun platenkast misschien. En dan betwijfel ik het nog steeds.
Teveel info dit.quote:
Epicquote:
Als je van de Beatles houdt.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
Komt er nog een knaller van een plaat? Begin in slaap te vallen.
Die is ook prachtigquote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Idisrom het volgende:
Als je dan toch een lang nummer wilt kiezen, dan hoor ik veel liever The Crystal Ship
er komt nog heel Phil collins aan het eind van dit uur.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
Komt er nog een knaller van een plaat? Begin in slaap te vallen.
No Maikel No! This is not rightquote:
Liever niet, gaat toch alleen maar over Coronaquote:
Lars Ulrich toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
oh allejezus hebben ze die drummer nog steeds niet gedumpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |