Bohemian Rhapsody is inderdaad het beste van Queen, en Hotel California is de gitaarsolo voldoende reden om daarop te stemmen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom zou je verstand van muziek moeten hebben om te mogen stemmen voor de top 2000?![]()
Denk je dat alle mensen die op Bohemian Rhapsody of Hotel California goed hebben geanalyseerd wat nu echt het beste nummer van Queen of The Eagles is?
Overigens is ergens iets van afweten ook relatief. Waar leg je de grens?
Oh, en muziek is emotie. Dat is lastig rationeel te benaderen.
Of Bring me to lifequote:Op donderdag 30 december 2021 11:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan liever Staying Alive.
iets toepasselijker ook
Juist met muziek idd. Je kunt om zoveel verschillende redenen muziek waarderen. Bewondering voor de technische skill, een mooie herinnering die wordt opgeroepen door een specifiek nummer. Een stuk tekst dat je raakt.. het gevoel dat muziek in je oproept.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom zou je verstand van muziek moeten hebben om te mogen stemmen voor de top 2000?![]()
Denk je dat alle mensen die op Bohemian Rhapsody of Hotel California goed hebben geanalyseerd wat nu echt het beste nummer van Queen of The Eagles is?
Overigens is ergens iets van afweten ook relatief. Waar leg je de grens?
Oh, en muziek is emotie. Dat is lastig rationeel te benaderen.
Gewoon op Freebird doenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als de BPM van deze nummers niet overeenkomen gaat er iets fout.
Die is zoveel beterquote:
Hij is al enige tijd wegquote:
Waarom is mijn favoriet, maar ik heb een reputatie te danken aan Kleine Jongenquote:
Amsterdamse inteelt stemmersquote:
Dat zijn niet veel nummer 1-hits voor Queen daar dan.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Enige Nummer 1-hit van Kwien in Amerika
Stadspark? Waar bv ook de Stones hebben gestaan?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou ja kan me niet voorstellen dat zo'n grote band als GD optreedt in enig welke gelegenheid in Groningen omdat ze allemaal kleiner zijn dan de status van die band
Dooooon't tell me what to doquote:
Een ssoort Groot-Volendamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |