Hou toch op man. Qua politieke keuze kun je mensen nog een soort van moreel verplichten zich te verdiepen, maar niet voor muziek.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor mij zeg het vooral iets over luiheid. Gewoon voor zoete koek slikken wat de radiozenders je voorschotelen (of beter gezegd: door de strot douwen). Het is dezelfde soort luiheid die je ziet bij Tweede Kamerverkiezingen: op de avond voorafgaand aan verkiezingsdag zijn de stemwijzers overbelast. Mensen die zich 4 jaar niet politiek hebben verdiept, gaan dan hun vragenlijstje invullen.
Sorryquote:Op donderdag 30 december 2021 11:22 schreef Zorro het volgende:
Ik krijg ook tranen in mijn ogen van Lex
Goed dat je me waarschuwde Bill. Gelukkig staan de bladblazers nu precies voor de deur van het huis waarin mijn zolderkamer zich bevindt.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:15 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is niets, maar over twee liedjes komt nog iets veel ergers.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 30 december 2021 11:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind de ode aan Limboland van Rowwen Héze beter dan deze om eerlijk te zijn
Maar ik vind Rowwen Héze dan ook leuk![]()
Bladblaosmuziek?quote:Op donderdag 30 december 2021 11:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Goed dat je me waarschuwde Bill. Gelukkig staan de bladblazers nu precies voor de deur van het huis waarin mijn zolderkamer zich bevindt.
Lood om oud ijzer dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor hen die dachten dat het niet slechter kon dan Suzan & Freek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |