Welke sector is dat precies dan? Ik heb zelf jarenlang bij Arcadis gewerkt 32 uur in de week, maximale vakantiedagen bijkopen. Het zit veelal in het hoofd merk ik... Ik zal niet ontkennen dat jouw verhaal waar is hoor maar het geldt zeker niet voor iedereen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:20 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen in mijn omgeving die zoveel werken dat ze gewoon niet toekomen aan vrouw en gezin, zelfs als ze al getrouwd zijn. Vooral in de technieksector laten ze je momenteel rustig 60 uur werken. Kun je naar een andere baas gaan, maar die doet precies hetzelfde.
Dat is een goeie, zal eens wat pm's uitgooien want ik ben zelf totaal niet thuis in de techniek. Kom erop terug. Ik weet wel dat ze veelal leveren aan ASML trouwens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Welke sector is dat precies dan? Ik heb zelf jarenlang bij Arcadis gewerkt 32 uur in de week, maximale vakantiedagen bijkopen. Het zit veelal in het hoofd merk ik... Ik zal niet ontkennen dat jouw verhaal waar is hoor maar het geldt zeker niet voor iedereen.
Ja ik dacht al in de werktuigbouw. Dat is ook wel de uitbuitsector van de techniek.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:51 schreef Solstice1 het volgende:
Een aantal die verspaning (CNC frezen) doen @:Richestorags, wat het ook moge wezen. De meeste zelfs.
Gaat Hugo dan weer bejaardenhuizen bouwen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef superniger het volgende:
Geen paniek.
Hugo de Jonge gaat het allemaal oplossen.
Samenwonen met iemand die dezelfde normen en waarden en hobby's heeft is toch onbetaalbaar? Dan is men toch rijk ook al heeft men dan een paar euro minder te besteden?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Gaat Hugo dan weer bejaardenhuizen bouwen?
Want we worden allemaal steeds ouder en o.m. de AOW korting verhinderd het samenwonen
Ik ben ziek, homo.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dit!
Overigens, sinds wij @:puntenjager een paar keer met de neus op de feiten hebben gedrukt, heb ik hem niet meer zien reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |