Vreemdquote:Op donderdag 30 december 2021 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gijs vind ik minder storend dan popi Jopie Bart
Eeeeh... nou...quote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef essnhills het volgende:
I wanna know what love is![]()
I want you to show me![]()
Vraag niet naar zijn naamquote:
Zou toch maar even vragen naar zijn naam, en verblijfspapierenquote:
Hij rent naar de uitgang?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef TheVulture het volgende:
Ah dit uur Run
Die verliest wel elk jaar iets meer terrein
Deze wel hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 10:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik zie hier precies 0 guilty pleasues....
Bijna alleen maar goeie muziek
Ze waren willing to sacrificequote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hier had Cold as Ice kunnen staan.
I don't know if I could faaaaaace it againquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hier had Cold as Ice Urgent kunnen staan, en Cold as Ice ook
Voor de mensen hier wel jaquote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij bent n buitenlander nu!
Dit en Life's what you make it inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef Strani het volgende:
Meer 80's dan dit wordt het wat mij betreft niet.
Maggie MagNeil?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag Neil? Daarvoor heb ik m'n wekker gezet
Deze en Pat Banatar en Cock Robin zijn wel de ultieme 80’s platen.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef Strani het volgende:
Nou niet meteen een band die ik op GrasPop had verwachtquote:
Hebben er toch twee keer gestaan.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou niet meteen een band die ik op GrasPop had verwacht
Ook wel hoog Knuffelrock gehalte.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
I don't know if I could facial again![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij heb ik hier nog wel eens op gestemd
Of Juke Box Hero.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hier had Cold as Ice kunnen staan.
Niks mis meequote:Op donderdag 30 december 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij heb ik hier nog wel eens op gestemd
Nou vooruitquote:Op donderdag 30 december 2021 10:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ook wel hoog Knuffelrock gehalte.
Ain't talkin' 'bout love!quote:
Het is nog te vroeg hiervoorquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:15 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
IK WIL TERUG NAAR DE KUSTquote:
Geen ge-ODOL ?quote:
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 30 december 2021 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier gaat iets foutquote:Op donderdag 30 december 2021 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit![]()
Volgende keer gewoon directer zijn hoor!
Bijna niet eigenlijkquote:
De ochtend is júist het beste moment. Tot zover mijn input.quote:
Haha, nee.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is toch wel de grootste gitarengenotsplaat
YoungPippen Godquote:Op donderdag 30 december 2021 10:19 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn jongste Pippie: “is dit Bono?”
Nee, dit is Neil Young.
Is dat een nieuwe zanger?
Nee, hij is al een opa.
Waarom heet hij dan New?
Ik hou van Pippies.
Bedankt dat je deze persoonlijke voorkeur wilde delenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De ochtend is júist het beste moment. Tot zover mijn input.
Haha, ok.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die denigrerende haha had niet gehoeven
Hier gaat iets mis hoor als die wel weet wie Bono isquote:Op donderdag 30 december 2021 10:19 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn jongste Pippie: “is dit Bono?”
Nee, dit is Neil Young.
Is dat een nieuwe zanger?
Nee, hij is al een opa.
Waarom heet hij dan New?
Ik hou van Pippies.
Niemand, Ooitquote:Op donderdag 30 december 2021 10:20 schreef TommyL0204 het volgende:
Ah kak, net Kensington gemist zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |