Really? Dat zou het eerste zijn wat ik zou doen als ze stellen geleverd te hebben wanneer jij terecht claimt niets ontvangen te hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:17 schreef KeesRolffff het volgende:
[..]
Nee, laat het eerst eens over aan de webshop. Dat moet laatste redmiddel zijn
Vreemde uitkomst. Ze konden niet lezen of het 7 of 13 was ofzo? En ze verplaatsen het probleem naar jou als beoogde ontvanger. Feit blijft: ze hebben niet geleverd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:52 schreef KeesRolffff het volgende:
Volgens postnl onderzoek zou het pakket nu op een heel ander adres zijn afgeleverd, mijn straatnummer 7 of 13. Ik woon ergens in het midden qua huisnummer
bij mij hetzelfde hoor, pakket was verstuurd en nooit aangekomen, Cameranu.nl zou gaan uitzoeken en omdat ze toen vonden (als al wel wat jaren geleden, Nikon D7000 met een lens) hebben ze het pakket nogmaals verzonden. eerste pakket trouwens nooit meer gezienquote:Op maandag 3 januari 2022 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar kochten wij onze camera in oktober 2020. Status van pakket bleef telkens hangen in de postNLapp. Zou bezorgd worden, belandde terug in een sorteercentrum en na een week hebben we de webwinkel gecontacteerd. Onderzoek ingesteld, na afronding via een andere bezorgdienst (koerier) de camera geleverd gekregen en afgesproken dat als de eerste camera aangeboden zou worden bij ons, we hem niet aan zouden nemen zodat het pakket terug ging. En dat laatste gebeurde in februari 2021, toen stond m'n bezorger met een ernstig gehavende doos op de stoep
Oftewel er zit een deadline aan. Ik verkondig geen onwaarheden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:50 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Permanente onzin. Je kunt tot 365 dagen na de aankoop dit nog melden. Zie algemene voorwaarden ICS:
[ link | afbeelding ]
Geen onwaarheden dus verkondigen, heeft TS niks aan
neequote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:09 schreef Isdatzo het volgende:
Al gekeken of dat ding ergens op internet te koop staat?
Je kan het schriftelijk doen. Of ze het geloven of niet maakt niet uit, dan doen ze zelf dat onderzoek maar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:04 schreef KeesRolffff het volgende:
Beste dit schriftelijk door te geven of mondeling/telefonisch aan de webshop?
precies, ga dit weekend of maandag als ze open zijn mijn CC maatschappij eens inlichtenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je kan het schriftelijk doen. Of ze het geloven of niet maakt niet uit, dan doen ze zelf dat onderzoek maar.
Bij ons heeft het toen anderhalve maand geduurd, er moest vooral veel gewacht worden op postNL. Die zijn niet zo snel met onderzoeken zoals je zelf nu al merkt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:06 schreef KeesRolffff het volgende:
Update, heb klacht ingediend webwinkel keurmerk. Onderzoek nog steeds bezig, duurt nu wel heel lang. Ben 16 dagen na bestelling verder en nog geen enkele oplossing in zicht.
Waarom meld je het niet gewoon ook alvast aan bij je CC maatschappij?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:04 schreef KeesRolffff het volgende:
Minder nieuws, net het rondje nummer 7 en 13 gemaakt en de beide adressen hebben niks ontvangenGelukkig waren ze wel thuis.
Bewoners beide adressen vonden het ook vervelend. Pfffff
Beste dit schriftelijk door te geven of mondeling/telefonisch aan de webshop?
Echt hè. Bij zo'n bedrag zorg je toch dat je het zsm terug hebt in plaats van eerst het probleem van de winkel zelf op te lossen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:51 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Waarom meld je het niet gewoon ook alvast aan bij je CC maatschappij?
Die laatste zin is cringe zegquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:13 schreef KeesRolffff het volgende:
Heb goed nieuws, krijg mijn geld terug komende week.![]()
![]()
![]()
![]()
Kreeg dit mailtje vanavond van de klantenservice van de webshop:
Goedendag RolfKees,
Zoals beloofd heb ik me hard gemaakt voor jou case, We hebben contact gehad met postNL en de zending is als vermist verklaard.
Dit betekend dat we het voor jou gaan oplossen en het aankoop bedrag gaan terug storten. We zullen het doorzetten naar onze administratie en zodra het is verwerkt ontvang je bericht van ons.
We zijn de hele dag druk voor jou bezig geweest en zoals beloofd is het dan ook opgelost.
Daarbij wil ik je dan wel vragen gezien we zo ons best voor je hebben gedaan of je de revieuws zou wille aanpassen. Dit lijkt ons toch wel een redelijk verzoek.
Dat laatste zinnetje![]()
Uiteindelijk tevreden zeker en opgelost, dus met een tevreden gevoel het weekend in![]()
Bedankt alle fokkers qua hulp, zonder jullie kwam ik echt niet zo ver![]()
De administratieve afhandeling had echt niet hoeven wachten op het onderzoek door PostNL. En correct levering is wel de verantwoordelijkheid van de webwinkel.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:19 schreef MevrouwKees het volgende:
het is ook niet de fout van cameraNu. Het is de fout van post.nl. Dus de bagger review bij post.nl plaatsen lijkt mij dé stap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |