abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202958598
Update ts?
pi_202971707
Dit is voor mij de grootste ergernis bij online bestellen. Vaak krijg je wel je geld terug, maar daar moet je veel tijd en energie insteken. Van Amazon heb ik inmiddels al een bericht gehad dat ze mij op een blacklist willen plaatsen. :')
pi_202972152
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 23:56 schreef exelletor het volgende:
Dit is voor mij de grootste ergernis bij online bestellen. Vaak krijg je wel je geld terug, maar daar moet je veel tijd en energie insteken. Van Amazon heb ik inmiddels al een bericht gehad dat ze mij op een blacklist willen plaatsen. :')
Waarom dat?
pi_202974397
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 00:18 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Waarom dat?
Bijvoorbeeld als iemand relatief vaak claimt iets niet ontvangen te hebben?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_202975087
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Kreeg je niet genoeg info met je topic op Tweakers?

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2107676
Blijkbaar niet
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
bij bol.com doen ze dit wel. Ik heb hier al 2x ervaring mee.
dat zal vast tot een bepaald kleiner bedrag zijn.

Maargoed, hier ook al eens gebeurt. Echt aangegeven dat iets verzekerd en aangetekend bezorgd moet worden ivm de waarde. Zet zo’n pannekoek het gewoon voor de deur neer.
pi_202975792
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 21:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Handtekening en cijfers, met cijfers bedoel je neem ik aan die laatste 4 cijfers van je bsn nummer?

Waar ik meen dhl of misschien PostNL om vraagt bij handtekening vereist?
Die hebben ze bij mij trouwens of nooit daadwerkelijk gevraagd, maar goed, dat is totaal het risico van de koerier om dat achterwege te laten uit gemakzucht.

Niet mijn handtekening, ook niet van vriendin en niet de juiste cijfers.

Leveren tokkie winkel.
Uit het tweakers topic:

quote:
Goedendag,

Er is navraag gedaan bij de chauffeur en die geeft onderstaande aan:

Chauffeur geeft aan dat de zending op adres is uitgereikt. laatste 3 cijfers zijn de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs van degene die dit pakket heeft aangenomen op dit adres.
Lijkt me appeltje eitje dan inderdaad. "die 3 cijfers komen niet overeen met de legitimatiebewijzen van de bewoners van mijn adres."
"Pools are perfect for holding water"
pi_202976079
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:04 schreef probeer het volgende:

[..]
Uit het tweakers topic:
[..]
Lijkt me appeltje eitje dan inderdaad. "die 3 cijfers komen niet overeen met de legitimatiebewijzen van de bewoners van mijn adres."
Ik zou dan ook terugschrijven “dan heeft u en de postbezorger een probleem want dat zijn niet mijn laatste 3 cijfers van mijn ID kaart”.

Dit krijg je dus met die lakse houding, ikzelf vraag iedere keer “heeft u mijn laatste 3 cijfers niet nodig?”, “nee ik teken zelf wel”.

Nou is het hier bijna altijd dezelfde bezorger en is dus redelijk betrouwbaar, man komt hier al jaren.
Van DHL is het een ander verhaal dat is bijna altijd een ander.
pi_202976123
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ik zou dan ook terugschrijven “dan heeft u en de postbezorger een probleem want dat zijn niet mijn laatste 3 cijfers van mijn ID kaart”.
Precies.

quote:
Dit krijg je dus met die lakse houding, ikzelf vraag iedere keer “heeft u mijn laatste 3 cijfers niet nodig?”, “nee ik teken zelf wel”.
Stoor me er ook vaak aan ja. Pakketjes die op de grond liggen bij het open doen en dat de bezorger zelf de hoek alweer om is.

quote:
Nou is het hier bijna altijd dezelfde bezorger en is dus redelijk betrouwbaar, man komt hier al jaren.
Van DHL is het een ander verhaal dat is bijna altijd een ander.
DHL is zo kut. Niet dat de anderen perfect zijn, maar DHL is echt enorme bagger.

Maar Rachid van PostNL heeft mijn telefoonnummer, weet wie er bij mijn adres hoort, en heeft dankzij zijn nette en attente manier van bezorgen afgelopen week zijn kerstfooi gekregen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_202976174
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 21:47 schreef baskick het volgende:

[..]
Of de bezorger het nu bij een pakketpunt levert of het pakket bij je thuis brengt. Hoe zijn dat minder bezorgers?
Je hebt iig geen last van dat de bezorger je pakket 18 huizen verderop aflevert bij iemand die je niet kent. Ik laat altijd alles van enige waarde bij een pick up point afleveren. Minste kans op gezeik en je hoeft er niet voor thuis te blijven.
pi_202977483
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:37 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Je hebt iig geen last van dat de bezorger je pakket 18 huizen verderop aflevert bij iemand die je niet kent. Ik laat altijd alles van enige waarde bij een pick up point afleveren. Minste kans op gezeik en je hoeft er niet voor thuis te blijven.
Dat is iets héél anders dan tstille stelde. En daarvoor bestaat voor de verzender de optie 'alleen huisadres'. Lijkt me bij zending zoals die van TS een no-brainer.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_202983916
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:25 schreef baskick het volgende:

[..]
Dat is iets héél anders dan tstille stelde. En daarvoor bestaat voor de verzender de optie 'alleen huisadres'. Lijkt me bij zending zoals die van TS een no-brainer.
Precies
pi_203020152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 18:58 schreef KeesRolffff het volgende:
nog een up date:

ze hebben postnl niet geleverd verklaring ingevuld voor me de webshop, dacht dat dit al was gebeurd dus er wordt geschakeld,

Webshop is trouwens cameranu.nl wie het zich afvraagt ;)
Daar kochten wij onze camera in oktober 2020. Status van pakket bleef telkens hangen in de postNLapp. Zou bezorgd worden, belandde terug in een sorteercentrum en na een week hebben we de webwinkel gecontacteerd. Onderzoek ingesteld, na afronding via een andere bezorgdienst (koerier) de camera geleverd gekregen en afgesproken dat als de eerste camera aangeboden zou worden bij ons, we hem niet aan zouden nemen zodat het pakket terug ging. En dat laatste gebeurde in februari 2021, toen stond m'n bezorger met een ernstig gehavende doos op de stoep ^O^
pi_203066103
Update, heb klacht ingediend webwinkel keurmerk. Onderzoek nog steeds bezig, duurt nu wel heel lang. Ben 16 dagen na bestelling verder en nog geen enkele oplossing in zicht.
pi_203073990
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:06 schreef KeesRolffff het volgende:
Update, heb klacht ingediend webwinkel keurmerk. Onderzoek nog steeds bezig, duurt nu wel heel lang. Ben 16 dagen na bestelling verder en nog geen enkele oplossing in zicht.
Heb je al contact opgenomen met je creditcardmaatschappij?
pi_203074640
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Heb je al contact opgenomen met je creditcardmaatschappij?
Nee, laat het eerst eens over aan de webshop. Dat moet laatste redmiddel zijn :{
pi_203074885
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:17 schreef KeesRolffff het volgende:

[..]
Nee, laat het eerst eens over aan de webshop. Dat moet laatste redmiddel zijn :{
Onverstandige manier van handelen. Er zit een deadline aan hoe lang de verzekering van de creditcard dit dekt (dus op tijd melden) EN het werkt als drukmiddel tegen de webshop. Als ze weten dat ze hun geld kunnen verliezen dan zullen ze er wat meer haast achter zetten.
pi_203075170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:33 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Onverstandige manier van handelen. Er zit een deadline aan hoe lang de verzekering van de creditcard dit dekt (dus op tijd melden) EN het werkt als drukmiddel tegen de webshop. Als ze weten dat ze hun geld kunnen verliezen dan zullen ze er wat meer haast achter zetten.
Permanente onzin. Je kunt tot 365 dagen na de aankoop dit nog melden. Zie algemene voorwaarden ICS:

Geen onwaarheden dus verkondigen, heeft TS niks aan ;)
pi_203077148
Bizarre update, werd net gemaild of ik contact zo snel mogelijk wou opnemen met de webshop.

Volgens postnl onderzoek zou het pakket nu op een heel ander adres zijn afgeleverd, mijn straatnummer 7 of 13. Ik woon ergens in het midden qua huisnummer ;)

Of ik even wou langs gaan om aan te bellen of hun het pakket hebben, als dit niet zo is of ik dit dan weer aan hun kan melden.

Ik aan hun gemeld dat als het pakket daar echt is afgeleverd het me heel apart lijkt dat die bewoners dan niet even hebben aangebeld met een pakket ter waarde van bijna 3000 euro, daar kreeg ik geen reactie op. Nou, ga zo in mijn pauze werk vanuit thuis eens aanbellen.

Wat een soap is dit aan het worden 8)7

Als dit geen oplossing is en hun hebben ook pakket niet ga ik chargeback vorderen.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 13:05:48 #94
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_203077349
Naja ik pak ook pakketjes aan voor de buren, maar heb geen idee of dat 5 of 5000 eur is aan waarde ... maar ik zwaai wel ff oid als het er nog ligt na een dag of 2 ...
Dum de dum
pi_203077379
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:05 schreef Fe2O3 het volgende:
Naja ik pak ook pakketjes aan voor de buren, maar heb geen idee of dat 5 of 5000 eur is aan waarde ... maar ik zwaai wel ff oid als het er nog ligt na een dag of 2 ...
Dit is 11 dagen geleden afgeleverd
  vrijdag 7 januari 2022 @ 13:11:05 #96
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203077418
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:50 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Permanente onzin. Je kunt tot 365 dagen na de aankoop dit nog melden. Zie algemene voorwaarden ICS:
[ link | afbeelding ]

Geen onwaarheden dus verkondigen, heeft TS niks aan ;)
Aan de andere kant moet je wel binnen drie maanden na afgesproken leveringsdatum op de hoogte stellen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_203077539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:52 schreef KeesRolffff het volgende:
Ik heb dit topique ook op de voet gevolgd. Ik hoop voor je dat er op deze manier onverwacht toch een goed einde aan dit verhaal komt.
  FOK!Fotograaf vrijdag 7 januari 2022 @ 13:21:18 #98
364681 over_hedge
pi_203077583
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:39 schreef KeesRolffff het volgende:
Hallo,

Heb vorige week precies een week geleden een canon body gekocht plus lens voor een kerstcadeau.
Er daar zit ik dan. Maar mijn 30 euro cadeautje :'( :'(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 13:43:55 #99
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_203077903
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef KeesRolffff het volgende:

[..]
Dit is 11 dagen geleden afgeleverd
Daarom, ik ga niet 2 weken lang met een doos van de buren zitten. 1x gedaan voor nieuwe buren, dat mens was wel thuis maar verdomde voor een man de deur open te doen. Iets met geloof. Nooit meer iets voor aangepakt, krijg de schijt.
Dum de dum
pi_203077983
Waarom meld je het niet gewoon ook alvast aan bij je CC maatschappij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')