Ah ik dacht al dat het aan mijn telefoon lagquote:Op donderdag 30 december 2021 09:17 schreef Zorro het volgende:
Ik wil even klagen over het feit dat ik ieder ekeer 5x like en unlike doe omdat het ee nminuut duurt voor een klik op like ook resultaat heeft en ik dus niet weet of het nou wel of niet goed gegaan is.
Ergerlijk.
Beetje zoals Kensington?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het is ook meer dat ik het uberhaupt nogal een goedkoop trucje vind en het klinkt allemaal hetzelfde voor mij.
Vind ik hetzelfde niveau jaquote:
Kreeg zelfs een melding laatst dat ik te veel op de likeknop ramdequote:Op donderdag 30 december 2021 09:17 schreef Zorro het volgende:
Ik wil even klagen over het feit dat ik ieder ekeer 5x like en unlike doe omdat het ee nminuut duurt voor een klik op like ook resultaat heeft en ik dus niet weet of het nou wel of niet goed gegaan is.
Ergerlijk.
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit is 10x leuker dan de vorige 2
Gewoon een heerlijk nummerquote:
Time in a Bottlequote:
Dan zei je "EN HOE DENK JIJ DAT DAT KOMT MANNETJE? Omdat dat ding niet werkt, DAAROM! En dat is jullie schuld en daar moet JIJ wat aan doen, snor!"quote:Op donderdag 30 december 2021 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kreeg zelfs een melding laatst dat ik te veel op de likeknop ramde
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:20 schreef D. het volgende:
Hier had ook Suzan en Freek kunnen staan
Coronaed?quote:
"Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!"quote:Op donderdag 30 december 2021 09:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zei je "EN HOE DENK JIJ DAT DAT KOMT MANNETJE? Omdat dat ding niet werkt, DAAROM! En dat is jullie schuld en daar moet JIJ wat aan doen, snor!"
Zoiets?
Niemand op de zoom met zijn kleding aan. Erg matig.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Aan het einde van z’n optredens verlengt hij deze met een extra heerlijke Afrikaanse feel
Zo, like geeven.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!"
Hopelijk heb jij jouw kleding aanquote:Op donderdag 30 december 2021 09:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niemand op de zoom met zijn kleding aan. Erg matig.
Ik eek direct maar dit is fake news.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niemand op de zoom met zijn kleding aan. Erg matig.
Shirtje van Stevie Redstonequote:
Duidelijk nooit naar de Slimste gekekenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dat is niet de betekenins van 'gevarenzone', Jan Willem.
Nah, het is nog steeds pittig bewolkt hier.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:23 schreef Zorro het volgende:
Wat nou nights?
Het is klaarlichte dag, gek.
Mooi dat op de stream staat welk nummer er speelt, dat helpt hier heel fijn bij.quote:
https://store.mosaert.com/quote:Op donderdag 30 december 2021 09:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik eek direct maar dit is fake news.
Ik verwachtte al allemaal naakte mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |