Bedankt voor mijn unmute tipquote:
Goed puntquote:Op donderdag 30 december 2021 09:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dat doen ze bij ieder nummer
Ik wil hier in de nabeschouwing volgende week iets over kwijt.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is gewoon een parodie op muziek.
Jij mag niet meer mee doenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is Nederland toch wel een heel treurig landje, jeetje.
Ja dit is jeugdsentiment enzo, maar muzikaal vind ik het echt heeeeeel matig in elkaar zitten.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik wil hier in de nabeschouwing volgende week iets over kwijt.
Bijna alles > BohRhapquote:Op donderdag 30 december 2021 09:16 schreef PzKpfw het volgende:
EaglesGoden.
Hotel California > Bohemian Rhapsody
En hoeveel hits heb jij gescoord?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is jeugdsentiment enzo, maar muzikaal vind ik het echt heeeeeel matig in elkaar zitten.
Het zit, voor wat het is, best goed in elkaar hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit is jeugdsentiment enzo, maar muzikaal vind ik het echt heeeeeel matig in elkaar zitten.
Nu al aan het bier?quote:
Terechte klacht.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:17 schreef Zorro het volgende:
Ik wil even klagen over het feit dat ik ieder ekeer 5x like en unlike doe omdat het ee nminuut duurt voor een klik op like ook resultaat heeft en ik dus niet weet of het nou wel of niet goed gegaan is.
Ergerlijk.
Ja, het is ook meer dat ik het uberhaupt nogal een goedkoop trucje vind en het klinkt allemaal hetzelfde voor mij.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Het zit, voor wat het is, best goed in elkaar hoor
Hahaha, dat gelul gaat sowieso aan me voorbij. Ik bedoel iets heel anders.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Life in the Fast Lanequote:
Dit gaat over een spoiler?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hahaha, dat gelul gaat sowieso aan me voorbij. Ik bedoel iets heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |