Voor iemand met een gezin lijkt mij dat nogal onnodig? Tenzij je het geld nodig hebt natuurlijk, maar je kunt beter beiden parttime werken omdat de belastingdruk dan minder is. Ipv een persoon fulltime en de ander part-time (of niet).quote:
Verantwoording nemen, schuld bekennen, ongelijk toegeven, enz. zijn inderdaad stuk voor stuk politieke doodzonden. Politici hebben altijd gelijk of geen aktieve herinnering aan de keren dat ze geen gelijk hadden.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:32 schreef josja het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wordt dat als een politieke doodzonde gezien ofzo, ergens op terugkomen, je ongelijk bekennen? Ik zie dat niet gebeuren namelijk. In mijn optiek is het prima om te zeggen, jongens, we hebben het wellicht iets te heftig ingeschat, we gaan per direct terug naar de vorige maatregelset. Denk dat heel NL staat te juichen. Maar ergens lijkt men stug te willen vasthouden, omdat ze dat nou eenmaal hebben gezegd.
Maar ook:quote:“We have a concerning high infection pressure in Denmark, but this is to a large extent an indication that we test a lot and test for virus variants,” Soren Brostrom, head of the Danish Health Authority, told a news conference in Copenhagen. “The high contamination pressure does not translate to the same degree of serious illness as we saw last winter.”
Voorzichtig positief zie ik het dus.quote:Denmark isn’t yet ready with own analysis of the omicron severity data, officials said.
Ik vermoed dat ze dat ook gaan doenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou er ook gewoon een boosterronde voor de risicogroepen van maken en die vaccins niet verspillen aan mensen die ze toch niet nodig hebben. Geef maar aan Afrika of zo. En doe die boosters in augustus/september, dan heb je er tenminste nog wat aan als de lastige periode (najaar) weer begint.
Mooi, deuren open en zuipen maar.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:53 schreef Qarrad het volgende:
Ook uit Denemarken:
[..]
Maar ook:
[..]
Voorzichtig positief zie ik het dus.
Even een zijsprong, ik heb dus een parttimende collega van de generatie waar alle vrouwen dat deden. Lief mens, maar staat dus in het leven alsof die 18 uurtjes echt de max zijn. Voor de rest heeft ze hobby's en wat huishouden.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal heel erg bekend; m'n vriendin zit als fulltimer in precies hetzelfde schuitje tussen haar parttime "werkende" collega's in het kinderdagverblijf.
Sowieso een mooie exercitie in hoe signalen van wetenschappers ondergesneeuwd raken in politieke belangen en stom geschreeuw.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:55 schreef Lurf het volgende:
Terzijde: Jonah Hill vertoont in "Don't Look Up" wel een verrassende gelijkenis met Hugo de Jonge, dat is vast geen toeval: https://imdb.to/3pCXN0s
Ik denk het welquote:
In Friesland was zo'n experiment, maar toen kwam boosteren en GGD had geen tijd meerquote:Op donderdag 30 december 2021 11:02 schreef Questular het volgende:
11000 mensen in Brussel hebben zich in de apotheek kunnen laten vaccineren. Waarom verzinnen wij zo een soort dingen niet in Nederland?
Drukke apotheekquote:Op donderdag 30 december 2021 11:02 schreef Questular het volgende:
11000 mensen in Brussel hebben zich in de apotheek kunnen laten vaccineren. Waarom verzinnen wij zo een soort dingen niet in Nederland?
Je zou denken dat huisartsen in Nederland bijvoorbeeld wel alle ouderen en kwetsbaren kunnen prikken zodat de GGD zich kan focussen op 12-60 jaar ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:02 schreef Questular het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |