abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2021 @ 09:28:50 #51
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202919176
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hier is het koud en guur :(

Partner heeft vrijgevraagd, "kunnen we leuke dingen doen"

Tja, hoe dan?
We gaan zo maar naar de AH XL denk ik :')

Dat is het enige wat open is :'(

Wat een land.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202919182
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:17 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)werkers-vandaan.html

Dit was wel interessant.
Feit dat 1 op 7 en straks mogelijk 1 op de 4 mensen in de zorg werkt is toch niet houdbaar.
1 op 4 is inderdaad erg veel. Doet mij denken ook aan dat stukje van Lubach over de AOW en die leeftijdsopbouw, dat je later per 2 werkende 1 AOW'er moet onderhouden.

Misschien een stomme vraag van mij, maar als we het hebben over 'zorg', moet ik dan alleen denken aan verpleegkundigen, artsen etc, of valt hier ook onder praktijken die je tanden bleken, botox behandelingen etc?

Gezien je dan zorg hebt die absoluut noodzakelijk is (heel slecht ter been, niet zelf je bed uit komen, dan is een zorgmedewerker die daar bij helpt wel noodzakelijk mits het niet met technologie kan), maar je rimpels verminderen is weer een dingetje van: hmm....leuk, maar wel ergens een luxe (zolang je niet door je rimpels mentaal compleet depressief bent en daardoor ongezond of zo).

Misschien door wat meer prio's te stellen dat het belangrijkste wel 'gewoon' gedaan kan worden.

Maar goed, dat heb ik wel met meer dingen, dat we misschien hier en daar even een stapje terug moeten doen of iets laten (zonder dat we er eigenlijk echt op luxe op inleveren).
  donderdag 30 december 2021 @ 09:29:03 #53
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_202919183
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:17 schreef DonDruiper het volgende:
Mooi weer vandaag.

Wat zullen we eens gaan doen met de Kids?

Haha oh nee.. plezier is ten strengste verboden in Nederland.
Echt tyf op met deze complete onzinnige post. Zoals jij ook weet is het helemaal geen mooi weer. Het regent hier godnondeju :(
pi_202919185
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:09 schreef popje het volgende:
Ineens ben ik er toch zo klaar mee, hoor ik op het nieuws 'ja de modellen van het RIVM moeten het wel toestaan dat de scholen opengaan'. Hoe lang nog moet alles wijken voor de modellen van het RIVM en Corona? Hoe lang moeten kinderen mogelijk schade oplopen en de hele maatschappij lijden voor Corona? Hoe lang nog wordt ons land bestuurd door een stelletje virologen die altijd het belang in de richting van het virus zullen laten buigen?
Oh, ze hebben wel eens het OMT genegeerd, maar dat ging vervolgens mis...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202919193
Ik ben bezig met de jaarlijstjes/statistieken op het werk. We zijn vooral werkzaam in de zorgsector. Volgens de cijfers is corona daar voorbij ;)

Volgde men in 2020 opvallend meer e-learning dit jaar valt dat weer terug tot het niveau van 2019 en ligt het aantal gevolgde klassikale scholing weer op het niveau van pre-corona. Ook qua facturen dat de deur is uitgegaan zien we weer de trend zoals die was voor corona. Geen gekke dip meer. In 2020 viel er een miljoen aan omzet weg bij onze klanten. Dat is dit weer terug.
  donderdag 30 december 2021 @ 09:30:55 #56
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_202919211
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 21:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
dat komt wel als je straks nergens meer binnen komt. leuk he gechanteerd worden dmv een vaccin.
Ik vond je eerder altijd een waardeloze wappie maar dat is nu 180 graden omgedraaid inmiddels door het wanbeleid van De Jonge c.s. :') ik zie die hele 2G 1G maatschappij absoluut niet zitten en ben er fel op tegen. Tevens hèt eindeloos blijven prikken in gezonde jonge armen ook fel tegenstander. Maar zoals je zegt: je mag straks niets meer zonder boosters.
pi_202919228
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:28 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
We gaan zo maar naar de AH XL denk ik :')

Dat is het enige wat open is :'(

Wat een land.
Ik ga later vandaag via click & collect wat ophalen bij de Action. Het is haast een uitje in deze sneue tijden.
pi_202919229
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:28 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Geef het toch gewoon op. Geef als kabinet toe dat je ernaast zat en dat er te snel en te hard is ingegrepen en ga terug naar de avondlockdown.

Dit hele beleid is niet te verdedigen zo, Hugo met z’n winkelen in Antwerpen is levensgevaarlijk :')
Ik vraag me af, wordt dat als een politieke doodzonde gezien ofzo, ergens op terugkomen, je ongelijk bekennen? Ik zie dat niet gebeuren namelijk. In mijn optiek is het prima om te zeggen, jongens, we hebben het wellicht iets te heftig ingeschat, we gaan per direct terug naar de vorige maatregelset. Denk dat heel NL staat te juichen. Maar ergens lijkt men stug te willen vasthouden, omdat ze dat nou eenmaal hebben gezegd.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  donderdag 30 december 2021 @ 09:32:14 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202919233
quote:

[..]

Tja, hoe dan?
potje mens erger je niet misschien een optie?
pi_202919258
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
potje mens erger je niet misschien een optie?
Nou, de kerstboom is veranderd in een treurwilg, dus die maar aftuigen.
En daarna Rummikub of zo ...
  donderdag 30 december 2021 @ 09:35:14 #61
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202919282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:32 schreef josja het volgende:

[..]
Ik vraag me af, wordt dat als een politieke doodzonde gezien ofzo, ergens op terugkomen, je ongelijk bekennen? Ik zie dat niet gebeuren namelijk. In mijn optiek is het prima om te zeggen, jongens, we hebben het wellicht iets te heftig ingeschat, we gaan per direct terug naar de vorige maatregelset. Denk dat heel NL staat te juichen. Maar ergens lijkt men stug te willen vasthouden, omdat ze dat nou eenmaal hebben gezegd.
Regel nummer 1 in de politiek; geef nooit je fouten toe.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 30 december 2021 @ 09:35:54 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202919295
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, de kerstboom is veranderd in een treurwilg, dus die maar aftuigen.
En daarna Rummikub of zo ...
Hele dag neuken, ook geen straf toch

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202919298
quote:

[..]

Tja, hoe dan?
Dagje Antwerpen als razende fok-reporter? ;)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202919302
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:18 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik zat net hetzelfde te denken. Je kan helemaal niks. Gewoon kut.
Ik wilde eigenlijk naar Antwerpen gaan maarja om wat te doen eigenlijk? Winkelen met de rest van Nederland of ergens een biertje drinken?

Ben nu al 2 jaar nergens heen gegaan en het boeit me ergens ook niet meer.
Deze week vrij maar heb me eigenlijk elke dag kut gevoeld.

Vanaf maandag weer werk op de automatische piloot. Dan gaat de tijd tenminste voorbij.
pi_202919330
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:09 schreef popje het volgende:
Ineens ben ik er toch zo klaar mee, hoor ik op het nieuws 'ja de modellen van het RIVM moeten het wel toestaan dat de scholen opengaan'. Hoe lang nog moet alles wijken voor de modellen van het RIVM en Corona? Hoe lang moeten kinderen mogelijk schade oplopen en de hele maatschappij lijden voor Corona? Hoe lang nog wordt ons land bestuurd door een stelletje virologen die altijd het belang in de richting van het virus zullen laten buigen?
Bij dit soort posts krijg ik wel eens het idee dat men denkt dat corona bedacht is door onze overheid. Gewoon om te kutten ofzo. Feit is dat niemand hierom gevraagd heeft.
pi_202919354
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Dagje Antwerpen als razende fok-reporter? ;)
Oldenburg ligt hier dichterbij.
Maar zijn afgelopen week al 2 x naar Duitsland geweest :7
pi_202919384
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:35 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Terwijl het voor het draagvlak wel een stuk beter zou zijn.

Want er hangt een enorme gespannen kutsfeer overal, terwijl je dat vrij makkelijk weg kan nemen door wat meer mogelijkheden tot vermaak toe te staan.
  donderdag 30 december 2021 @ 09:39:45 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202919388
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:28 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Geef het toch gewoon op. Geef als kabinet toe dat je ernaast zat en dat er te snel en te hard is ingegrepen en ga terug naar de avondlockdown.

Dit hele beleid is niet te verdedigen zo, Hugo met z’n winkelen in Antwerpen is levensgevaarlijk :')
ik begrijp wel dat je er ziek van bent en dat ben ik ook wel maar neem er wat afstand van, die lockdown was misschien wat te vroeg maar is nu eenmaal een feit, de grootste schade is geleden in de eerste week, traditioneel is de week tussen kerst een oud en en nieuw een lauwe om over de eerste week januari maar te zwijgen dus ik kan wel begrijpen dat ze die nu niet afbreken.
Ik heb mijn hoop gevestigd op het niet verlengen van de lockdown en hopelijk wordt er maandag voor de scholen wat positiefs gemeld.
pi_202919428
quote:

[..]
Denk dat je mensen er alleen maar blij mee maakt. Bovendien, je hoeft niet eens te zeggen dat je fout zat, gewoon iets van modellen dood verderf bladiebla maar valt gelukkig toch mee dus tadaa, we gaan weer open.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_202919429
quote:

[..]
klopt dat moet je inderdaad nooit doen, want bij een volgend besluit wordt er dan automatisch ook aan getwijfeld of het juist is....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202919437
quote:
9s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik ga later vandaag via click & collect wat ophalen bij de Action. Het is haast een uitje in deze sneue tijden.
Een eiersnijder ?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202919447
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik begrijp wel dat je er ziek van bent en dat ben ik ook wel maar neem er wat afstand van, die lockdown was misschien wat te vroeg maar is nu eenmaal een feit, de grootste schade is geleden in de eerste week, traditioneel is de week tussen kerst een oud en en nieuw een lauwe om over de eerste week januari maar te zwijgen dus ik kan wel begrijpen dat ze die nu niet afbreken.
Ik heb mijn hoop gevestigd op het niet verlengen van de lockdown en hopelijk wordt er maandag voor de scholen wat positiefs gemeld.
Nou ziek van is wat zwaar aangezet maar ik zou het heel kwalijk vinden als we in een lockdown blijven hangen omdat het afbreken van de lockdown schadelijk zou zijn voor de carrière van de betreffende politici.
  donderdag 30 december 2021 @ 09:43:02 #73
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202919458
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:37 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Bij dit soort posts krijg ik wel eens het idee dat men denkt dat corona bedacht is door onze overheid. Gewoon om te kutten ofzo. Feit is dat niemand hierom gevraagd heeft.
Dat denk ik helemaal niet. Maar wat mij betreft mag er meer gewicht gelegd worden op de schade die het doet aan het maatschappelijk leven en de samenleving dat alles altijd alleen maar om Corona draait.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_202919480
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Klopt. En dat gebeurt ook, maar daar is nog te weinig actie om dat te veranderen.

Ik zeg niet dat het wél goed gaat, he? Maar het is niet zo dat er niets wordt gedaan, er wordt van alles gedaan. Het is alleen nog niet genoeg. En dus moet er nog meer gebeuren.
Ja en dan kom je toch bij het salaris. En als het salaris voorstel 1,75% is en de inflatie is al ruim 5% dan weet je dat dit niet echt aantrekkelijk is.
pi_202919518
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:44 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Ja en dan kom je toch bij het salaris. En als het salaris voorstel 1,75% is en de inflatie is al ruim 5% dan weet je dat dit niet echt aantrekkelijk is.
1,75% is sowieso een treurige jodenfooi, als iemand me dat voorstel zou doen zou ik me ook weinig serieus genomen voelen. Bied dan niks :')

Alsof dit op te lossen valt met een paar tientjes per maand erbij :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')