De ironie van dit soort posts is toch heerlijk. Wat je hier zegt is perfect van toepassing op 99% van alle managers in de zorg.quote:Op donderdag 30 december 2021 08:57 schreef Questular het volgende:
Heerlijk die zorgexperts hier, ze weten wel even hoe het allemaal moet. Schaamteloze misplaatste arrogantie ten top
Ik ben zowel werkvloervolk als manager in de zorg geweest, oh noezzz 😱quote:Op donderdag 30 december 2021 09:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De ironie van dit soort posts is toch heerlijk. Wat je hier zegt is perfect van toepassing op 99% van alle managers in de zorg.
Dan neem ik persoonlijke ervaringen van mensen die daadwerkelijk op de werkvloer hebben gestaan en weten hoe het er in de praktihj aan toegaat een stuk serieuzer.
Als het niet lukt, dan zijn het prutsers. Ongelofelijke prutsers. Die echt niets kunnen. Echt niets.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er wordt aan alle kanten ingezet op opschalen, verkorte opleidingen, extra opleidingen. Het werkt niet. Er is te weinig animo en de uitstroom is groter dan de instroom. Kun je nog zo vaak roepen dat er moet worden opgeschaald maar het lukt niet.
Die ga ik onthouden voor m’n collega’s.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:04 schreef Molo het volgende: [..]
![]()
En dat terwijl er niets meer te zien is in het donker als ze uit de ramen turen
Wie zijn precies die prutsers?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het niet lukt, dan zijn het prutsers. Ongelofelijke prutsers. Die echt niets kunnen. Echt niets.
Het is natuurlijk wel gek dat in alle landen de zorgcapaciteit wordt uitgebreid maar hier lukt het niet want niemand wil in de zorg werken.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wie zijn precies die prutsers?
Want ik zeg dat het nu geweldig in de zorg gaat? Nope, ik vind het gewoon grappig dat iedereen wel een oplossing uit zijn toetsenborg weet te krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De ironie van dit soort posts is toch heerlijk. Wat je hier zegt is perfect van toepassing op 99% van alle managers in de zorg.
Dan neem ik persoonlijke ervaringen van mensen die daadwerkelijk op de werkvloer hebben gestaan en weten hoe het er in de praktihj aan toegaat een stuk serieuzer.
Zo lang als het wordt geaccepteerd door de bevolking.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:09 schreef popje het volgende:
Ineens ben ik er toch zo klaar mee, hoor ik op het nieuws 'ja de modellen van het RIVM moeten het wel toestaan dat de scholen opengaan'. Hoe lang nog moet alles wijken voor de modellen van het RIVM en Corona? Hoe lang moeten kinderen mogelijk schade oplopen en de hele maatschappij lijden voor Corona? Hoe lang nog wordt ons land bestuurd door een stelletje virologen die altijd het belang in de richting van het virus zullen laten buigen?
Klopt. En dat gebeurt ook, maar daar is nog te weinig actie om dat te veranderen.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel gek dat in alle landen de zorgcapaciteit wordt uitgebreid maar hier lukt het niet want niemand wil in de zorg werken.
Misschien moeten we eens kijken wat daar de aanleiding voor is?
Met protesteren zie ik het ook niet veranderen...quote:Op donderdag 30 december 2021 09:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zo lang als het wordt geaccepteerd door de bevolking.
Hebben we al lang en breed in beeld. Doen we niets aan of meequote:Op donderdag 30 december 2021 09:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel gek dat in alle landen de zorgcapaciteit wordt uitgebreid maar hier lukt het niet want niemand wil in de zorg werken.
Misschien moeten we eens kijken wat daar de aanleiding voor is?
De verantwoordelijke mensen?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wie zijn precies die prutsers?
https://www.nu.nl/binnenl(...)werkers-vandaan.htmlquote:Op donderdag 30 december 2021 08:57 schreef Questular het volgende:
Heerlijk die zorgexperts hier, ze weten wel even hoe het allemaal moet. Schaamteloze misplaatste arrogantie ten top
Burgerlijke ongehoorzaamheid in combinatie met blijven aanvechten bij de rechter is de enige manier om er iets tegen te doen.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:14 schreef popje het volgende:
[..]
Met protesteren zie ik het ook niet veranderen...
Kinderen op de opvang zo naar Hasselt/Genk.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:17 schreef DonDruiper het volgende:
Mooi weer vandaag.
Wat zullen we eens gaan doen met de Kids?
Haha oh nee.. plezier is ten strengste verboden in Nederland.
Ik zat net hetzelfde te denken. Je kan helemaal niks. Gewoon kut.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:17 schreef DonDruiper het volgende:
Mooi weer vandaag.
Dan is het helemaal treurig. Maar als ik dan zie dat Rutte niet eens gelooft in het opschalen van de zorg dan zie ik het sowieso somber in.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben we al lang en breed in beeld. Doen we niets aan of mee
Lekker naar Antwerpen!quote:Op donderdag 30 december 2021 09:17 schreef DonDruiper het volgende:
Mooi weer vandaag.
Na alle "in het bos van Tietjerksteradeel is het druk, de gemeente heeft zelfs hekken neergezet!" en "hey check op deze suggestieve van voren genomen foto hoe druk het wel niet is in de winkelstraat van Mijnsheerenland, levensgevaarlijk jonguh!" artikelen, nu maar eens even kijken in wat buitenlandse plaatsen of en waarom er Nederlanders rondlopen.quote:Ook in het Duitse Oldenburg zijn veel Nederlandse dagjesmensen
Zo druk als op de weg naar Antwerpen is het er niet, maar ook in Duitsland zijn er steeds meer Nederlanders die winkelen en een hapje gaan eten.
"Even naar buiten"", zegt een Nederlandse vrouw die met haar zoon aan het winkelen is in de Noord-Duitse stad Oldenburg bij RTV Noord. "Eens een keer wat anders." De vrouw waant zich in een andere wereld. "Het is net alsof er hier niks aan de hand is. Afgezien dan van de mondkapjes, want dat doen ze hier weer beter, vind ik."
Hoewel ook in Duitsland het aantal besmettingen stijgt, zei de nieuwe Duitse minister van Volksgezondheid eerder al dat het land niet opnieuw in lockdown gaat. Er wordt in restaurants streng gecontroleerd op je coronapas (2G), maar alles is gewoon open.
En dat heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op Nederlanders. In de parkeergarages in Oldenburg staat het vol met auto's met gele kentekenplaten.
En dat zijn?quote:
Ach,dit gebeurt de hele crisis al, toen België op slot ging had Maastricht het superdruk...quote:Op donderdag 30 december 2021 09:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Na alle "in het bos van Tietjerksteradeel is het druk, de gemeente heeft zelfs hekken neergezet!" en "hey check op deze suggestieve van voren genomen foto hoe druk het wel niet is in de winkelstraat van Mijnsheerenland, levensgevaarlijk jonguh!" artikelen, nu maar eens even kijken in wat buitenlandse plaatsen of en waarom er Nederlanders rondlopen.
Hier is het koud en guurquote:Op donderdag 30 december 2021 09:17 schreef DonDruiper het volgende:
Mooi weer vandaag.
Geef het toch gewoon op. Geef als kabinet toe dat je ernaast zat en dat er te snel en te hard is ingegrepen en ga terug naar de avondlockdown.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach,dit gebeurt de hele crisis al, toen België op slot ging had Maastricht het superdruk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |