Had ik haar maar live gezien. Had ik weer iemand af kunnen strepen.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je Bonnie live gezien?leuk!
Die cocktails hakken er toch flink in.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:26 schreef Diaan73 het volgende:
maar nog wel leuk om eens per jaarverslag horen
Hier zijn we niet van het klikken, dan kun je gaan.... Anyhow, ik snap dat je niet van die grote bommen houdt midden in de nachtquote:Op donderdag 30 december 2021 01:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik hou niet van knalvuurwerk maar in een stad kan je er gewoon geen reet aan doen, maar zelfs als ik het zou doen ben ik niet het type om te klikken, ben meer een 'leef en laat leven' type.
Xzibit, leeft die ook nog.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nummer doet me altijd aan deze video denken
Die autocorrect werkt ook niet echt mee.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die cocktails hakken er toch flink in.
quote:Op donderdag 30 december 2021 01:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die cocktails hakken er toch flink in.
Dit is gewoon codetaal voor anale seksquote:Op donderdag 30 december 2021 01:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij die stoep was ik met knikkeren steeds blut,
Daar rolde mijn bal in de put!
Heeft blijkbaar nog een album uitgebracht dit jaarquote:
Mensen die al kerstmutsen op hebben in de zoomquote:Op donderdag 30 december 2021 01:29 schreef MTheBassman het volgende:
mensen die nog kerstmutsen op hebben in de zoom
Ik heb een kerstmuts op mijn speakers staanquote:Op donderdag 30 december 2021 01:29 schreef MTheBassman het volgende:
mensen die nog kerstmutsen op hebben in de zoom
"In the Gumball 3000 2007 rally, Xzibit drove a black Jaguar XJ220. During the first day of the rally, Dutch police seized his driver's license for doing 160 km/h in a 100 km/h zone. "quote:Op donderdag 30 december 2021 01:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heeft blijkbaar nog een album uitgebracht dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |