Pfffff, je kunt ook je medebewonders even aanspreken i.p.v. meteen te klikken? Omerta niet?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk
Hoop dat ze je pakken![]()
Hoorde wel iemand legendarisch ofzo roepen om 0 uur.quote:
TT was tijdens Santana, dus had ik bedacht:quote:Op donderdag 30 december 2021 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, alweer een topickaap? Zo zonde is dat. Dat gebeurt dit jaar wel vaak.
ach ja ik woon in een binnenstad, is allemaal vrij onvermijdelijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pfffff, je kunt ook je medebewonders even aanspreken i.p.v. meteen te klikken? Omerta niet?
Ik heb Godspeed You! Black Emperror gezien en die speelden 4 nummers in 2 uur ofzo, op een festivalquote:
Ik snap gewoon niet waarom hij dit iedere avond doetquote:Op donderdag 30 december 2021 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Flashback naar eergisteren?
Klopt. Soort valsspelerij. Gelukkig heb ik één kaper eenmaal kunnen terugkapenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, alweer een topickaap? Zo zonde is dat. Dat gebeurt dit jaar wel vaak.
Is kut op een iPad hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat gebeurt ieder jaar en 41 seconde is meer dan genoeg om een topic te openen.
Nee joh, boete leren ze meer vanquote:Op donderdag 30 december 2021 01:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pfffff, je kunt ook je medebewonders even aanspreken i.p.v. meteen te klikken? Omerta niet?
Jaloersquote:Op donderdag 30 december 2021 01:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe niet mee met de shotjes, genoeg cocktails gehad.
interactie met publiek!!! leukquote:Op donderdag 30 december 2021 01:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom hij dit iedere avond doet
De tweede jaar op rij
Nu missen we wel de mooie TT van Peaceman!quote:Op donderdag 30 december 2021 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat gebeurt ieder jaar en 41 seconde is meer dan genoeg om een topic te openen.
Ok, nou, vooruit.quote:
Nee, Earthless, die gitarist kan improviseren als de neten zegquote:
Omdat een deel van de zoomers/boomers het ogenschijnlijk ENORM leuk vindt.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom hij dit iedere avond doet
De tweede jaar op rij
Ons leven is nooit meer hetzelfde.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu missen we wel de mooie TT van Peaceman!
ja ik kan best begrijpen dat een nieuw topic openen op iets anders dan desktop wel een gedoe is.quote:
Nja, ik ben een vuurwerkliefhebber, maar om half 2 of later heb ik er ook een hekel aan hoor. Maar ik heb nog een grotere hekel aan verradersquote:Op donderdag 30 december 2021 01:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach ja ik woon in een binnenstad, is allemaal vrij onvermijdelijk.
Alsof iemand hier naar luistert voor de zoomersquote:Op donderdag 30 december 2021 01:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
interactie met publiek!!! leuk
Ik zal jou eens een boete gevenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh, boete leren ze meer van
Het is vooral dat het een manier is om van de breakout-room op tv te komen. Als je pannen pakt en je komt in beeld kun je daarna meteen blijven zeg maar.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Omdat een deel van de zoomers/boomers het ogenschijnlijk ENORM leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |