Ja, Wicked Game natuurlijkquote:
Beerenburgquote:Op donderdag 30 december 2021 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
Kun je nog wat lekkers met Chocomel mixen? Vorig jaar nog wel gedaan met het een of ander geloof ik.
Ja, wel echt kut. Zo vaak uitgesteld. Ook mijn kaarten voor Evanescence & Within Temptation moeten verkopen.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wauw, wat een werk man zo'n verhuizing.
Straks geen Nightwish dus voor jou? Snif..
Deze luister ik nog wel eens. Of de cover van London Grammar ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:53 schreef FlyingEagle het volgende:
Zo'n nummer die ik alleen tijdens de Top2000 hoor
Ik studeer in Leeuwarden. Ben er geen fan van.quote:
Woahhh jaloersmakend dit... Allesquote:Op donderdag 30 december 2021 01:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, wel echt kut. Zo vaak uitgesteld. Ook mijn kaarten voor Evanescence & Within Temptation moeten verkopen.
Ach ja, anders maak ik een keer de oversteek naar Finland voor Nightwish. Of ik ga net zo lang op Google Maps zitten totdat ik weet waar Floor woont in Zweden
Komen ook op Sweden Rock volgend jaar, dus misschien dat ik daar naartoe ga. Lekkere line-up met o.a. Guns N Roses, Volbeat, Nightwish, Within Temptation, Megadeth, Opeth, Dropkick Murphys, Mercyful Fate, Alestorm, Eluveitie, Amaranthe and more!
Trouwens, Wicked Game .... origineel van Corey Talyor is beter.
quote:Chris Isaak - Wicked Game (1989)
‘Heel belangrijke plaat in mijn leven. Het is een liefdesliedje, de tekst raakt me niet heel erg. Maar die gitaarsound... Man. Tot op de dag van vandaag vind ik dit het mooiste gitaargeluid dat ik ooit heb gehoord.
‘Ik wilde er alles van weten. Ik heb zelfs nog gemaild met James Calvin Wilsey, hij was in de jaren tachtig de gitarist in Chris Isaaks band. Die sound is te gek. Het werd een beetje getriggerd door de toetsen eronder, geloof ik, ik heb nooit de vinger erop kunnen leggen. Dat hoefde ook niet, dit was het.
‘Hij speelde het op een Fender Stratocaster. Mijn favoriete gitaar is een Gretsch, daar maak ik mijn geluid mee. Ik ontdekte de Gretsch al toen ik jong was. Ik zag dat Roy Orbison op sommige platen erop speelde, Brian Setzer had er vroeger ook een, Chris Isaak voordat hij op Gibson overstapte ook. Mijn eerste Gretsch kocht ik op mijn 17de. Ik was met mijn moeder op vakantie in Amerika.
‘De aantrekkingskracht van een Gretsch zit in de klank, en hoe de gitaar eruitziet. Nog steeds kijk ik elke dag online of er tweedehands nog iets leuks te koop is, terwijl ik een artiestendeal heb met de fabrikant. maar ik koop niets, ik kijk alleen.’
Stroh Rum.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
Kun je nog wat lekkers met Chocomel mixen? Vorig jaar nog wel gedaan met het een of ander geloof ik.
Doet Danny toch nog wat goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:55 schreef Gretzl het volgende:
Dankzij Danny Vera weer vaker naar deze gaan luisteren![]()
![]()
[..]
in grunn hier ook volop te krijgen, vind het ook niks, alleen gemixt met sprite of cola is het te verdragen.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik studeer in Leeuwarden. Ben er geen fan van.
Ga gewoon mee.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Woahhh jaloersmakend dit... Alles
Hannah Reid van London Grammarquote:Op donderdag 30 december 2021 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik bedoel natuurlijk het origineel van London Grammar.
Dat sowieso. Er zit 0 wetenschap achter.quote:
nu je het zegt, hoor ik best wat inspiratie van chris isaak in danny's muziekquote:Op donderdag 30 december 2021 01:55 schreef Gretzl het volgende:
Dankzij Danny Vera weer vaker naar deze gaan luisteren![]()
![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |