Ja heerlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 01:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Eerste paar minuten wel, daarna blijf het maar doorgaan
Vier bier van gemiddeld 8,8%. Daarmee moet het wel lukkenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je moet de kater ergens mee wegdrinken of nait
quote:
Ha, daarin speelt Chris Shiflett.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:06 schreef Stoorzendert het volgende:
deze van Me First And The Gimme Gimmes is ook wel lekker hoor!
nummer is best vaak platgedraaid in clubs op den duur in mijn tijd (althans naar degenen waar ik geweest ben), blijft blijkbaar langer plakken aan mensen dan je denkt.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat doet dit gedrocht zo hoog
Ging wat misquote:Op donderdag 30 december 2021 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De fuck heb je met die kwoot gedaan.
Shinen. Die pre chorus toontjes zijn wel lekkerquote:
Anderhalve meter afstand graagquote:Op donderdag 30 december 2021 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja sorry. had even een niesbui... ben er weer!
ben je net zo'n type als mijn pa dat je óf 1 keer óf 7 keer achter elkaar niest?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja sorry. had even een niesbui... ben er weer!
Zei iemand afietsie?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waarom is het trouwens toch altijd bij dit soort nummers dat die vocals zo ontzettend zeurderig klinken?
Zelfde bij Guetta, Avicii en lepel zo nog een aantal van die generieke dans djs op
Familie van de keuning.quote:
Ik moet mijn best doen om weer uit die niesbui te komenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben je net zo'n type als mijn pa dat je óf 1 keer óf 7 keer achter elkaar niest?
gewoon uit de fles zuipenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, ben vergeten een glas mee te nemen naar boven.
Knap stomquote:Op donderdag 30 december 2021 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, ben vergeten een glas mee te nemen naar boven.
Als mijn bier op is kan ik daarin even wat Tia Maria cola fixen.quote:
Ik kon het niet beter verwoordenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Inkel is een bavianenbeffer.
Nee, dat is een fles atten waardigquote:Op donderdag 30 december 2021 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
De champ is here is ook wel shotwaardig.
Ik ben wel een grage beffer, maar om mijn vrouw nu een baviaan te noemenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Inkel is een bavianenbeffer.
Mag hopen dat je vrouw geen baviaan is, voor je het weet staat Van Inkel met zijn kale haar op de stoep.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben wel een grage beffer, maar om mijn vrouw nu een baviaan te noemen
My Boyquote:
quote:
Nee, dat was 'denk'.quote:
Bafiaan kan natuurlijk ook nog.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben wel een grage beffer, maar om mijn vrouw nu een baviaan te noemen
the Champquote:Op donderdag 30 december 2021 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
De champ is here is ook wel shotwaardig.
Je was gewoon laat, had ik allang gezegdquote:
En toch vind ik het bijzonder dat iedereen altijd "Ik denk dat dit Elvis zegt" terwijl iedereen WEET dat het Elvis is.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je was gewoon laat, had ik allang gezegd
Wat is dezenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja dit is mijn account en naam, niet verder vertellen![]()
Wel mooi half miljoen weergavenAlles dankzij Woody!
Truequote:Op donderdag 30 december 2021 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En toch vind ik het bijzonder dat iedereen altijd "Ik denk dat dit Elvis zegt" terwijl iedereen WEET dat het Elvis is.
daar heb je eigenlijk ook gewoon een punt.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En toch vind ik het bijzonder dat iedereen altijd "Ik denk dat dit Elvis zegt" terwijl iedereen WEET dat het Elvis is.
Is leuk want ze zijn op tv zoquote:Op donderdag 30 december 2021 01:15 schreef TLC het volgende:
Waarom laten die ouders hun kindjes zo laat op ??
ik moest vroeger al om 20.30 uur naar bed anders was t
Andere tijden… en vakantie. Moest je dan ook zo vroeg naar bed?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:15 schreef TLC het volgende:
Waarom laten die ouders hun kindjes zo laat op ??
ik moest vroeger al om 20.30 uur naar bed anders was t
Ik zelf op die leeftijd welquote:Op donderdag 30 december 2021 01:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Andere tijden… en vakantie. Moest je dan ook zo vroeg naar bed?
Misschien kunnen ze in R&P wat voor je betekenenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn psychiater heette Santana
(Het heeft niet geholpen)
Negeer je mij?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:16 schreef Diaan73 het volgende:
Een van deveeinige instrumentele platen die ik wel mooi vind.
Nee, valt mee helaas.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Owww dit nummer... Duurt dit nog lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |