Shinen. Die pre chorus toontjes zijn wel lekkerquote:
Anderhalve meter afstand graagquote:Op donderdag 30 december 2021 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja sorry. had even een niesbui... ben er weer!
ben je net zo'n type als mijn pa dat je óf 1 keer óf 7 keer achter elkaar niest?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Ja sorry. had even een niesbui... ben er weer!
Zei iemand afietsie?quote:Op donderdag 30 december 2021 01:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waarom is het trouwens toch altijd bij dit soort nummers dat die vocals zo ontzettend zeurderig klinken?
Zelfde bij Guetta, Avicii en lepel zo nog een aantal van die generieke dans djs op
Familie van de keuning.quote:
Ik moet mijn best doen om weer uit die niesbui te komenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben je net zo'n type als mijn pa dat je óf 1 keer óf 7 keer achter elkaar niest?
gewoon uit de fles zuipenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, ben vergeten een glas mee te nemen naar boven.
Knap stomquote:Op donderdag 30 december 2021 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, ben vergeten een glas mee te nemen naar boven.
Als mijn bier op is kan ik daarin even wat Tia Maria cola fixen.quote:
Ik kon het niet beter verwoordenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Inkel is een bavianenbeffer.
Nee, dat is een fles atten waardigquote:Op donderdag 30 december 2021 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
De champ is here is ook wel shotwaardig.
Ik ben wel een grage beffer, maar om mijn vrouw nu een baviaan te noemenquote:Op donderdag 30 december 2021 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Inkel is een bavianenbeffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |