is toch IT meuk, Kensingtonquote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik Kensington aanklikbaar Fok? Wat is dat nou weer? Zijn die te koop ofzo?
Iets in de zin van 'ouders houd uw kinderen binnen want Marco komt eraan'.quote:
16 is legaalquote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giel die zelf met meisjes onder de 18 bezig is geweest moet daar eigenlijk niet over zeveren, maar ja.
Koffers enzo. Sloten, dat soort dingen.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik Kensington aanklikbaar Fok? Wat is dat nou weer? Zijn die te koop ofzo?
Marissa Heutink genot. Nog steeds de knapste dj die heeft gedraaidquote:
Hij zei het net ietsje anders:quote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat ouders hun kinderen dit blokje maar even binnen moesten houden
quote:Houd je kinderen binnen, want Marco Borsato komt eraan.
hahaha dat is wel baas, alhoewel van zijn kant een beetje hypocriet maar achquote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Iets in de zin van 'ouders houd uw kinderen binnen want Marco komt eraan'.
Vooral dat iedereen het een goed idee vond om het uit te brengen vind ik wel interessant.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het schrijfproces van deze lijkt me wel leuk
- "We won't go to war", dat is wel een lekker zinnetje.
- Maar het past niet op de muziek?
- Oh, maar dan heb ik wel een ideetje. "We won't go to woohohoohohohohhhohohohohoooor". Past perfect!
- Ja, dit lijkt me wel wat!
Ja maar waarom?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Koffers enzo. Sloten, dat soort dingen.
Ik heb nog steeds haar Twistersessie bij de Top2000 Visual Radio ergens op een harde schijf staan. Hoogtepuntquote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Marissa Heutink genot. Nog steeds de knapste dj die heeft gedraaid
Logitech g502. Classicquote:
Met de neus in de boter.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:51 schreef skysherrif het volgende:
shit, net iets te laat ingeschakeld
[ afbeelding ]
dit moet wel het hoogtepunt zijn van deze top2000
Als je kinderen rond deze tijd nog buiten lopen dan weet ik niet of het probleem bij Marco lichtquote:Op woensdag 29 december 2021 23:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat ouders hun kinderen dit blokje maar even binnen moesten houden
Cool!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds haar Twistersessie bij de Top2000 Visual Radio ergens op een harde schijf staan. Hoogtepunt
zal Danny wel een advertentie deal mee hebbemquote:Op woensdag 29 december 2021 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar waarom?
Bij Albert Heijn verschijnt toch ook geen linkje.
Of Boutje van Woutje. Of jan lul de behanger uit Steenwijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |