Ja, dat zei ik dus ookquote:Op woensdag 29 december 2021 23:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ah kak, ik heb gewoon Goede Doel Alles Geprobeerd gemist
Nee joh, je zit een nummertje verkeerd denk ik.quote:
Ja, altijd een tof festival om een (thema)dagje uit te zoeken. Was er dit jaar voor Het Zesde Metaal en Brihangquote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De Lokerse Feesten zijn geweldigOoit een dagje Life of Agony, Anthrax, Papa Roach en Alice Cooper voor 25 euro gezien.
Blijft nog steeds behoorlijk matigquote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
dit is niet de ergste Imagine Dragons gelukkig
Al zou dat het geval zijn geweest dan had ik dat hier zeker niet gemeld.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef Koen66 het volgende:
zijn er de laatste dagen nog meer Fokkers in beeld geweest?
Eens, dit had ook op 1696 gekund maar alles van die eerste plaat muv Radioactive is prima.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef Fred_B het volgende:
Dit is verder niet zo’n ramp overigens. Een beetje overgewaardeerd.
Steentje in zn schoen!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, altijd een tof festival om een (thema)dagje uit te zoeken. Was er dit jaar voor Het Zesde Metaal en Brihang
We zien progressie.quote:
Oh, ik keek verkeerd. Dan weten we dat vast voor de volgendequote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh, je zit een nummertje verkeerd denk ik.
ik zei ook niet dat ie goed is, probeer nog een beetje optimistisch te zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft nog steeds behoorlijk matig
Break, rustige zang, muziek, schreeuwen, dat is een beetje een Imagine Dragons song in een notendopquote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Blijft nog steeds behoorlijk matig
De ergste staat niet in de lijst natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 23:46 schreef MTheBassman het volgende:
dit is niet de ergste Imagine Dragons gelukkig
Dan pas?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:48 schreef Piebe het volgende:
Zo komt het moeilijks te gedeelte jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |