als groninger vind ik het meer dan prima om ede staal er 1x in te hebben, het boeit mij nou ook weer niet zoquote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wel opvallend hoeveel invloed Zeeland en Limburg steeds hebben
Als Groningen Ede Staal erin wilt hebben, wordt dat afgekeurd![]()
Hoewel dat ook wel een goed iets is
Graag gedaan.quote:
Mooi melancholisch popnummertje idd.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef Gretzl het volgende:
De enige Novastar die de tand des tijds goed heeft doorstaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou je pijlen overigens richten op iemand die wél vrijgezel is, die zijn er genoeg hier dus maak je keuze zou ik zeggen!quote:
DD blijkt andermaal een kenner.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Hertog Jan Grand Prestige ingeschonken
Giel mist wel meerquote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef D. het volgende:
Giel heeft gemist dat de kappers tijdelijk weer open waren?
Die heb ik een aantal jaar geleden allemaal opgedronken in december zodat ik in het nieuwe jaar geen bier meer in huis had.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van die specials grote flessen GD die al een paar jaar liggen te rijpen
De meeste provincies stemmen gewoon op wat ze mooie liedjes vinden en hebben geen minderwaardigheidscomplexquote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wel opvallend hoeveel invloed Zeeland en Limburg steeds hebben
Als Groningen Ede Staal erin wilt hebben, wordt dat afgekeurd![]()
Hoewel dat ook wel een goed iets is
Wie biedt zich aan?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou je pijlen overigens richten op iemand die wél vrijgezel is, die zijn er genoeg hier dus maak je keuze zou ik zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |