Daar is ditquote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon hosselen in het T2000 topic
Ga je nou naar Alabama of naar Bedquote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga naar Sweet Home Alabama naar bed denk ik.
Pinkpop?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Piebe het volgende:
Liveversie hiervan had toch ooit een eigen notering?
We kunnen de site overslaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel een knappe (vrijgezelle) FOK!ster, maar echt niet dat ik naar zo'n datingsite ga
Ja toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar is dit
Topic toch voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, toch blij dat soms foutjes wel worden rechtgezet.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Piebe het volgende:
Liveversie hiervan had toch ooit een eigen notering?
Om 5 uur 's ochtends ofzo dus?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga naar Sweet Home Alabama naar bed denk ik.
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Niet???quote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar is dit
Topic toch voor?
2.10 uur ofzo.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Om 5 uur 's ochtends ofzo dus?
Do the hustlequote:Op woensdag 29 december 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon hosselen in het T2000 topic
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga denk ik wat vroeger vandaag, maar ik verwacht morgen een lange nacht te trekken.
TMIquote:Op woensdag 29 december 2021 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga denk ik wat vroeger vandaag, maar ik verwacht morgen een lange nacht te trekken.
Jawel, de Lesbische Ligaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:08 schreef Gretzl het volgende:
Knap van Melissa Etheridge dat ze al sinds 2000 steevast makkelijk in de Top 2000 staat. En nu al jaren stabiel rond plek 600. Zo'n grote fanbase zal ze hier toch niet hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |