Wacht dan wel aub tot ik terug ben van werk, aangezien ik net over de grens van Limburg werkquote:Op woensdag 29 december 2021 21:51 schreef Pino112 het volgende:
Limburg
Afsteken en geven aan België.
Alleen jammer dat er...?quote:
je hebt er niet echt iets te zoeken als het zuidelijkste waar je gewoond hebt enschede is.quote:
Iemand die het snaptquote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
Onpopulaire mening incoming.. ik vind dit een leuk lied. Hoort hier gewoon
Daarom vallen de eerste 3 uur tegen, daarna is het leukquote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je zwaar beperkt bent ja.
Nouja, ik woon in Den Helder en ben in het hele land wel geweest.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je hebt er niet echt iets te zoeken als het zuidelijkste waar je gewoond hebt enschede is.
En ja we namen nooit op vakantie een route via Limburg.
Vind het ook wel ok verder.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er staan twee nonnen in Limburg. Ze kijken uit over het glooiende landschap en de mijnen. De ene non doet haar jas open, rekt zich uit en haalt diep de frisse Limburgse lucht naar binnen, waarna ze vergenoegd opmerkt: "Ik ruik de mijnen." Andere non: "Nee hoor, je ruikt de mijne."
Daarom is er ook geen liedje over Terneuzenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
Je identificeren met je geboortegrond is behoorlijk primitief.
Eensch.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:53 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |