Dat zou erg jammer zijnquote:
Ik heb net mijn kruiden uitgepakt en in een lade gedaanquote:Op woensdag 29 december 2021 21:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nou kijk het zit zo.
Er was ooit eens een land genaamd Nederland, die veel in kruiden en specerijen handelde. Maar door het handelen daarvan hebben ze nooit zelf smaak kunnen ontwikkelen, want alle smaakmakers waren al verkocht
Seks hebben gaat niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef Piebe het volgende:
Hond uitlaten afwasje doen seks hebben administratie kies er maar wat uit.
Hij zat er ook in toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Black Parade hoort wel gewoon in de lijst tbh.
Tussen 23 en 00 ga je dan genieten zoquote:Op woensdag 29 december 2021 21:38 schreef Evenstar het volgende:
Pff, eerste paar minuten dat ik even zit vandaag, ben kapot ....
Wil gewoon bankhangen en genieten van Top 2000 en slechte smaak van Nederland.
@Evenstar die Even zitquote:Op woensdag 29 december 2021 21:38 schreef Evenstar het volgende:
Deze is ook veel beter imoquote:Op woensdag 29 december 2021 21:39 schreef Ferdo het volgende:
Het origineel gewoon 900 plekken lager
Werd heel apart op woensdag nog toegevoegd aan de keuzelijst, wat een goed teken had kunnen zijn, maar hij heeft het niet gehaaldquote:
Hall0n, je zit net even in een kwalitatief hoog uurtje. Maar er zit vast wel iets voor je tussenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:38 schreef Evenstar het volgende:
Wil gewoon bankhangen en genieten van Top 2000 en slechte smaak van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |