quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tijd om iets nuttigs te doen dus, zoals het poetsen van je paal ofzo
Ah, okquote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja dit wel, helaas
Die vorige niet
Jezus hey...quote:
Hond uitlaten afwasje doen seks hebben administratie kies er maar wat uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kom net dit bizarre blokje tegen van later op de avond
529 Paradise Coldplay
528 Demons Imagine Dragons
527 War Kensington
526 Hoe Het Danst Marco Borsato, Armin van Buuren & Davina Michelle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
prima voor een plaats of 1000 lager wellichtquote:Op woensdag 29 december 2021 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
Leuk nummertje, niet heel bijzonder. Prima zo.
Amnesty International moet hiervan op de hoogte worden gesteld.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Bugno3 het volgende:
529 Paradise Coldplay
527 War Kensington
Waarom, vertel mij waarom staat dit achter elkaar?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Bugno3 het volgende:
529 Paradise Coldplay
527 War Kensington
Black Parade hoort wel gewoon in de lijst tbh.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit vind ik toch zoveel beter dan MCR- Welcome to the black parade en evanescence
Exact dezelfde soort mensen stemt dit allemaal tegelijkquote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom, vertel mij waarom staat dit achter elkaar?
Zodat je er dan in 1x vanaf bentquote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Instructies onduidelijk. Administratie afgewassen en hond ligt nu sigaret te rokenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef Piebe het volgende:
[..]
Hond uitlaten afwasje doen seks hebben administratie kies er maar wat uit.
Wel een beetje laat tijdstip vermoed ik![]()
Nou kijk het zit zo.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
heb ik ook best vaak na elke blof of kensington. hebben we in ieder geval die weer gehadquote:Op woensdag 29 december 2021 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zodat je er dan in 1x vanaf bent
Yup, het tweede tot en met het zesde nummer, na, heel toepasselijk, Why Tell Me Why.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |