SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 29-12-2021 21:16:06 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Gauw koop die setjesquote:Op woensdag 29 december 2021 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Oh gelukkig de shop werkt weer, ik was al in paniek
Doe maar een kistje, heerlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Oh gelukkig de shop werkt weer, ik was al in paniek
Zag hem nog liggen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
De kerstboom is de deur uit
Sluit FEE maar @:Zipportal
Alles moet wegquote:Op woensdag 29 december 2021 21:10 schreef BB-King het volgende:
Overbelaste site.
Iedereen wil een RTL7 dartsetje.
Hangt altijd een nazi lucht rond die winkel.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lidl heeft best prima producten hoor
Jammer van de tokkies die er rondlopen
Had de potten van vandaag er al uit gehaaldquote:
Genot.quote:
Zijn dit broers?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de twee?
Die anderequote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de twee?
Doen. Er is toch geen mod online.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken om een gifje te posten
Schema voor morgen kan alvast wat verder bijgewerkt worden. Zie ook:quote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had de potten van vandaag er al uit gehaald
Wat moet er nog meer
Die lijkt semi van de aardbodem verdwenenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er nog recente foto's van die stiefdochter van White?
20k uitbetaald bij een benzinepompje. Handje contantje.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is 20k aan ingrepen, maar hij beweerde van niet
Pokémon style evolution ditquote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de twee?
Ah Ian heeft een Fritzletje gedaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die lijkt semi van de aardbodem verdwenen
Oppassen met die grapjes!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even advies vragen aan @:neef_wuppie
Staat erin Zippy!!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Schema voor morgen kan alvast wat verder bijgewerkt worden. Zie ook:
https://live.dartsdata.com/
Dat zijn niet de dingen waar ik moeite voor doe om die te onthoudenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vraag @:wimderon wel of hij nog meer diep in de nachtjes na 01:00 kent.
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah Ian heeft een Fritzletje gedaan.
Heeft Peter Wright z’n naam veranderd?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
Darten is een simpel spel. Er gooien twee mensen tegen elkaar en aan het einde wint Rob Cross.
Alleen zijn pijlen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heeft Peter Wright z’n naam veranderd?
Leuk om Rob weer in vorm te zien.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
Darten is een simpel spel. Er gooien twee mensen tegen elkaar en aan het einde wint Rob Cross.
Hij is zo dodelijk in de eindfase van de legs. Zowel wegzetten als uitgooien.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Leuk om Rob weer in vorm te zien.
Klopt. Echt een genot. Toont ook veel emotie.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is zo dodelijk in de eindfase van de legs. Zowel wegzetten als uitgooien.
Welnee, slim gesplit omdat tops niet loopt.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is meer op goed geluk bij Ian.
Jinx.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoop heel erg dat Ian m nu gewoon uitgooid en dna klaar.
Het interesseert me echt geen ene zak wie dit wintquote:Op woensdag 29 december 2021 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
Eigenlijk juich ik voor Gerrie, maar voor een keertje gun ik het Ian ook wel
Stukje emotieloos allen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
White heeft wel een goede pokerface.
KEUKENCONCURRENT doneert dranghekkenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:22 schreef Zipportal het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/sport/darts/shop
OVERBELAST ALLEN.
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Je zou toch haast medelijden krijgen met Wijt.
DNSquote:Op woensdag 29 december 2021 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe heeft deze kerel het gedaan eigenlijk?
Eigenlijk valt dat wel meequote:
Hij deed niet meequote:Op woensdag 29 december 2021 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit de naam van een bank?
Heeft zich niet geplaatstquote:Op woensdag 29 december 2021 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit de naam van een bank?
Ik doelde puur op die vier minuten.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk valt dat wel meemaar ach...broekje is vast uit.
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij deed niet mee
Did not start
Van de plaatsingslijst gevallenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Teveel afgevallen?
Hij staat niet hoog genoeg op Order of Merit en geen reet van gebakken tijdens Player Championshipsquote:Op woensdag 29 december 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Teveel afgevallen?
Gando komt ook wel vaker wat laat op gang.quote:
Dat is niet zo handig van hem dan.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij staat niet hoog genoeg op Order of Merit en geen reet van gebakken tijdens Player Championships
Understeetmentquote:Op woensdag 29 december 2021 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig van hem dan.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Diep in de nacht
B film wordt uitgesteld
quote:Midsommar
Ari Aster, de maker van Hereditary, komt wederom met een luguber verhaal.
De Amerikaanse student Dani (Florence Pugh) gaat met een groepje op vakantie naar Zweden. Daar bezoeken ze in een afgelegen dorpje het bijzondere Midzomerfeest dat een commune daar eens in de negentig jaar organiseert.
Dit werd mij net ook al geappt, dus het zal wel zo zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 21:30 schreef svann het volgende:
*net inschalelt voor de beste set
Die White lijkt sprekend op de moordende taxi-chauffeur in Sherlock.
Gewoon stoppen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:31 schreef Chippiegang het volgende:
Deze pot verdiend gewoon echt geen winnaar, man man man, gemiddeld beide onder de 90
Toch leuker dan sousa - soutarquote:Op woensdag 29 december 2021 21:31 schreef Chippiegang het volgende:
Deze pot verdiend gewoon echt geen winnaar, man man man, gemiddeld beide onder de 90
Werkdartsquote:Op woensdag 29 december 2021 21:31 schreef Chippiegang het volgende:
Afgesproken werkquote:Op woensdag 29 december 2021 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
Het blijft verbazingwekkend dat White ooit in een decider voor schuimend Nederlands publiek tegen Van Gerwen een Euro Tour won.
Nja, als er gisteren en eergisteren een 3e pot was geweest?quote:
Het niveau houdt niet altijd over (en covid helpt niet) maar uiteindelijk is ook dit toch best weer een toffe potquote:Op woensdag 29 december 2021 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
Deze laatste 32 staat bol van de meeslepende duels en toch alleen maar kansloos gejank in dit topic.
Je lijkt nog verbaasd?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
Deze laatste 32 staat bol van de meeslepende duels en toch alleen maar kansloos gejank in dit topic.
Dan welquote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, als er gisteren en eergisteren een 3e pot was geweest?
Wij zijn kritisch.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vermaak me meer dan primaquote:Op woensdag 29 december 2021 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
Net als bij langebaanschaatsen waarbij het alleen maar om snelle tijden schijnt te gaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
Opbouwend.quote:
Jutta Leerdam met een lul in haar kont zou een uitstekende kijksport zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Net als bij langebaanschaatsen waarbij het alleen maar om snelle tijden schijnt te gaan.
Schaatsenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Net als bij langebaanschaatsen waarbij het alleen maar om snelle tijden schijnt te gaan.
Jammer dat het niveau dit jaar dusdanig tegenvalt dat Rob Cross kanshebber voor de titel is.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef Chippiegang het volgende:
De winnaar van deze partij is Rob Cross
Ik heb liever dit soort potten dan een 105 gemiddeld die een 90 gemiddeld volledig onder controle heeft.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het niveau houdt niet altijd over (en covid helpt niet) maar uiteindelijk is ook dit toch best weer een toffe pot
Dat is zo. Vanavond wel nachtwerk dus op dit tempoquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jutta Leerdam met een lul in haar kont zou een uitstekende kijksport zijn.
Eens, zekerquote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb liever dit soort potten dan een 105 gemiddeld die een 90 gemiddeld volledig onder controle heeft.
Nou vooruitquote:Op woensdag 29 december 2021 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ho Ho, het bord raakt hij prima!
Zijn er echt mensen die naar dat soort interviews kijken van potjes ergens in een afgelegen gymzaal?quote:
Dit. En dat Covid wordt ook wel beetje opgeblazen. Jammer voor die gasten maar buiten MvG geen enkele kanshebber op de titel die er daardoor uit ligt.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het niveau houdt niet altijd over (en covid helpt niet) maar uiteindelijk is ook dit toch best weer een toffe pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |