SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Sterkheidsbaas van alles.
Met natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:22 schreef De_Kraam het volgende:
Eten jullie oliebollen met of zonder krenten?
Morgen weerquote:
Pompgenot.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan echt niet wachten om die 2 opgepompte testosterondebielen straks op het podium te zien met elkaar
Hoop wel dat Dirk een beetje partij kan leveren. Een 4-0 zal ook niet heel veel aan zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan echt niet wachten om die 2 opgepompte testosterondebielen straks op het podium te zien met elkaar
Ja, precies. Maar ik verwacht hoe dan ook van dat irritante haantjesgedrag zodat ik iedere keerquote:Op woensdag 29 december 2021 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop wel dat Dirk een beetje partij kan leveren. Een 4-0 zal ook niet heel veel aan zijn.
Bij Price altijdquote:Op woensdag 29 december 2021 20:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar ik verwacht hoe dan ook van dat irritante haantjesgedrag zodat ik iedere keerkan doen.
Wat is "dit" precies?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:29 schreef monkyyy het volgende:
Nu is het rust, dus we gaan naar buiten om te kijken of we dit in toom kunnen houden.
Dat weet ik nietquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
We hoeven alditas.gif voorlopig nog niet klaar te zetten.
Ik verwacht dat Dirk weer stijf staat van de zenuwen en niet thuis geeft.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Price altijd![]()
Zou genot zijn als Dirk hem sloopt.
Oh okee, dan hoef ik er verder ook niet over na te denkenquote:
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldi voor je. @:Tralalala
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dan hoef ik er verder ook niet over na te denken
Eigenlijk wel; bij de bakker bestellen is me te veel gedoe.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij haalt je brood zeker ook in de supermarkt of niet dan, vetlap.
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dan hoef ik er verder ook niet over na te denken
Ja die kans is groot. Misschien omdat het tegen Price is dat hij wat vrijer kan gooien. Maar verwacht er ook nog niet meteen heel veel van. Maar hopen magquote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Dirk weer stijf staat van de zenuwen en niet thuis geeft.
Lijntje tijdens de eerste break en dan staat ie er welquote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Dirk weer stijf staat van de zenuwen en niet thuis geeft.
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldi voor je. @:Tralalala
30 cm hier in ruste.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:29 schreef monkyyy het volgende:
Nu is het rust, dus we gaan naar buiten om te kijken of we dit in toom kunnen houden.
"Ze vielen er allemaal net boven of er net onder en daar was ik het gewoon niet mee eens."quote:Op woensdag 29 december 2021 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die kans is groot. Misschien omdat het tegen Price is dat hij wat vrijer kan gooien. Maar verwacht er ook nog niet meteen heel veel van. Maar hopen mag
Die is omikronned dus dat schikt niet echtquote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan (google), George Noble is mijn favoriete caller.
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan (google), George Noble is mijn favoriete caller.
Ja, wij nog wel. Poepert niet meer.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja nemen we dit WK nog een beetje serieus of niet?
Minimum bestelbedrag?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij Flink een flesje wijn besteld. Erg mooi. Hij is hier over 11 minuten.
Je had geen wijn in huis?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Altijd zorgen dat je wijnkoeler gevuld isquote:
Die lamzak gooit alleen goed als hij mad is. Tegen mvg en Price dus.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Doet pijn om Anderson zo te zien worstelen
Flink godenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik neem het mee naar achter.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je wijnkoeler gevuld is
Nou nou nou.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die lamzak gooit alleen goed als hij mad is. Tegen mvg en Price dus.
Die had ik ooit nog op instaquote:Op woensdag 29 december 2021 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Ian White schijnt een knappe dochter te hebben toch? Hoe?
Stiefdochterquote:Op woensdag 29 december 2021 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Stiefdochter dacht ikquote:Op woensdag 29 december 2021 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:
quote:
Dit maar we wachten nog steeds.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
15.30
Nathan Aspinall
Callan Rydz
Kan uit de OP.
Het kriebelt je he?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Dit maar we wachten nog steeds.
Ordinair, vooral.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja, daar las ik dus even wat andersquote:Op woensdag 29 december 2021 20:43 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ze hebben geen pomtips. Laat maar dan.
Wat las jij daar?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, daar las ik dus even wat anders
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Jij wil alvast POMPEN?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, daar las ik dus even wat anders
Hoi.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ah dat is haar naam.
Tanya Pickering
Veldvulling.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
White staat nou ook niet bepaald de sterren van de hemel te schroeien
Ik ben doorgaans een vrij verstandige jongenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zijn wel verstandig. Zeggen ze.
Cross v Van Gerwen in 2018 sowieso.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Hebben we de één uur 's nachts eigenlijk wel eens gehaald op het WK?
Cross-MvG halve finalequote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Goed goed. Ik heb ook wel verstandige keuzes gemaakt met enige regelmaat.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans een vrij verstandige jongen
Lage standaarden genotquote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel; bij de bakker bestellen is me te veel gedoe.
Zo onnodigquote:Op woensdag 29 december 2021 20:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed goed. Ik heb ook wel verstandige keuzes gemaakt met enige regelmaat.
quote:Op zondag 31 december 2017 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
JJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJ[..]
"Ik kom mijn bestelling ophalen. Ja, volgende week hetzelfde. Fijne dag verder!"quote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel; bij de bakker bestellen is me te veel gedoe.
Af en toe verstandige keuze maken is best goed idee hoor. Kan je daarna gewoon weer mokerdomme dingen doen maar word je als persoon wel gewoon serieus genomen.quote:
En daar betaal je dan grof voor.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahahaa en die spotters en regie krijg je dus bij Viaplay ook gewoon he
Ik niet, ga daar niet voor betalenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar geen Maijer toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan altijd weer opzeggenquote:
Team Wade.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb een land te redden ouwe gek.Team Wade of Kleerhont?
lekker met dingen gooien.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:53 schreef Szura het volgende:
Ik word echt ziedend van het niveau van Sossa en Gerrie vandaag
Doe even adres in DM dan.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja prima
Ik zie je wel verschijnen
Tagliano is gek op BBW, verstandige keuze jongenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja prima
Ik zie je wel verschijnen
Het schuimbekkende dagjesvolk dat nog nooit van Cross had gehoord was wel genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooi topic om nog eens door te lezen
Flinke poten onder die pisbak.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Jongons wat vinden we hier van?
Ik ook. Godvergeten wk ditquote:Op woensdag 29 december 2021 20:53 schreef Szura het volgende:
Ik word echt ziedend van het niveau van Sossa en Gerrie vandaag
Appetijtelijkquote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Toegestaan!quote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Erg cute.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Wade straks wereldkampioen GENOT @Szuraquote:Op woensdag 29 december 2021 20:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ook. Godvergeten wk dit
En dan een A op bezoek krijgen zekerquote:
BijWade was er toch altijd discussie over of ie nou 8 of 9 Majors gewonnen hadquote:Op woensdag 29 december 2021 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wade straks wereldkampioen GENOT @:szura
Als je me nog een keer dik noemt ga ik bovenop je zitten.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tagliano is gek op BBW, verstandige keuze jongen@:Wereldgozer @:de_boswachter
Alleen dat kan het WK nog reddenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BBW godinquote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je me nog een keer dik noemt ga ik bovenop je zitten.
Wil je dan ook van die kleine ruftjes laten? @de_boswachterquote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je me nog een keer dik noemt ga ik bovenop je zitten.
Je kan merken dat DRT een beetje afgeleid raakt.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben hier tegen.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil je dan ook van die kleine ruftjes laten? @:de_boswachter
Nou nouquote:Op woensdag 29 december 2021 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kankertroep. TRIBUNALEN voor RTL Darts Shop.
Ik heb je foto's toch gezien koekoek.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of je beeld wel helemaal klopt tbh.
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit hoort niet in het warme bad.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij zijn tegen het pluggen van dat walgelijke setje.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit hoort niet in het warme bad.
Waarvan?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Je kan merken dat DRT een beetje afgeleid raakt.
Ze had een rode haarkleur genot. Denk geverfd.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb de foto's van @:lonaa niet gezien
Sowquote:Op woensdag 29 december 2021 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ondanks herhaald verzoek ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Tijden veranderen.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb je foto's toch gezien koekoek.
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Waar is boodschappentas.gif?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie je het voor je; Ian White wereldkampioen
HAHAHAHA
Ik niet. Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met Bo
Niet zo onzeker schoonheid.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zodat jullie ze uitgebreid hier kunnen bespreken? Mweh.
Van Sas - 'Donker' Brood drink ik nu.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik drink nu een Hertog Jan trouwens.
We krijgen zo weer reclame.quote:
Dat mag niet (je mag ze wel in DM sturen hoor)quote:Op woensdag 29 december 2021 21:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik ga er ook een biertje bij pakkenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik drink nu een Hertog Jan trouwens.
Ruilen voor je adresquote:Op woensdag 29 december 2021 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat mag niet (je mag ze wel in DM sturen hoor)
Neuh bekijken is ook voldoende.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij heet geen Raymond.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Als White dit nog verliest bel dan de Dela maar alvast
Over een jaar of 18 heet ze Boooooooooh!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met Bo
De Sossa ook nietquote:Op woensdag 29 december 2021 21:05 schreef Zorro het volgende:
Vooralsnog is het antwoord "Gary Anderson" op de vraag "Welke speler gooit de meeste 180'ers?" niet echt een goede keuze geweest.
Boink. Boink. Boink.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over een jaar of 18 heet ze Boooooooooh!
Ik heb precies 0 Antilliaanse vrienden.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat durft Tagliano niet. Bang voor je Antilliaanse vrienden
Vroegah kreeg je die gewoon met regelmaat toegestuurd.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vroegah vroeg men eerst nog netjes een dickpic.
Ook achter de schermen hier? #dtvquote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vroegah kreeg je die gewoon met regelmaat toegestuurd.
Lidl heeft best prima producten hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren bij een vriend een appelbeignet van Lidl. Die was wel serieus lekker.
Tokkies heb je overal.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lidl heeft best prima producten hoor
Jammer van de tokkies die er rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |