Ik ben doorgaans een vrij verstandige jongenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zijn wel verstandig. Zeggen ze.
Cross v Van Gerwen in 2018 sowieso.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Hebben we de één uur 's nachts eigenlijk wel eens gehaald op het WK?
Cross-MvG halve finalequote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Goed goed. Ik heb ook wel verstandige keuzes gemaakt met enige regelmaat.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans een vrij verstandige jongen
Lage standaarden genotquote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel; bij de bakker bestellen is me te veel gedoe.
Zo onnodigquote:Op woensdag 29 december 2021 20:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed goed. Ik heb ook wel verstandige keuzes gemaakt met enige regelmaat.
quote:Op zondag 31 december 2017 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
JJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJJAAAAAJJJJJJJJJJ[..]
"Ik kom mijn bestelling ophalen. Ja, volgende week hetzelfde. Fijne dag verder!"quote:Op woensdag 29 december 2021 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel; bij de bakker bestellen is me te veel gedoe.
Af en toe verstandige keuze maken is best goed idee hoor. Kan je daarna gewoon weer mokerdomme dingen doen maar word je als persoon wel gewoon serieus genomen.quote:
En daar betaal je dan grof voor.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahahaa en die spotters en regie krijg je dus bij Viaplay ook gewoon he
Ik niet, ga daar niet voor betalenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar geen Maijer toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |