Geld is wel faciliterend voor een oplossingsrichting. Niet de oplossing zelf nee.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, geld. De wonderbaarlijke oplossing voor alle problemen.
https://nos.nl/artikel/24(...)rland-te-voorzichtigquote:"Als wij in België zenuwachtig worden, is het al pure paniek in Nederland", zegt Van Ranst. "Als er in Nederland meer IC-bedden waren, was er nu waarschijnlijk geen lockdown."
bron?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:01 schreef byah het volgende:
Scholen blijven nog wel dicht tot maart
Gommers heeft gewoon een booster gehaald.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:23 schreef quirina het volgende:
Ik zag net op instagram dat Gommers geen boosterprik neemt omdat de minister dat wil en dat hij zich heel gezond voelt.
Kijk en dat vind ik nou ook.
En het is heel opvallend dat hij dat nu zegt.
Gewoon de papieren QR gebruiken.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:28 schreef leolinedance het volgende:
Krijg je je vinkje wel als je deze boosterronde overslaat en in de zomer ronde 4 wel neemt?
Tot nu toe blijft je QR geldig tot 9 maanden na je tweede vaccinatie (of eerste bij Janssen)quote:Op donderdag 30 december 2021 00:28 schreef leolinedance het volgende:
Krijg je je vinkje wel als je deze boosterronde overslaat en in de zomer ronde 4 wel neemt?
Dat past Hugo maar zo weer aan wanneer het hem goed uitkomtquote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Tot nu toe blijft je QR geldig tot 9 maanden na je tweede vaccinatie (of eerste bij Janssen)
Ik heb 83 hectare grond met een kinderspeeltuin.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:34 schreef quirina het volgende:
Ons het kan het vinkje niet schelen.
Blijven we gewoon deze zomer op onze boot en ons vakantiehuisje. De rest kunnen we missen hoor.
De vaccinaties leveren je geen extra vrijheid op want je moet toch altijd testen. Bovendien moet het eens ophouden met die verdeeldheid.
Klopt, zo rollen we,quote:Op donderdag 30 december 2021 00:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Straks heb je zes prikken in je mik zitten en mag je nog steeds testen voor je vakantie, overal een mondmasker op en afstand houden.
Volgend jaar komen er 3 boosterrondes. Hugo is een grote oppepfreak. Nr.6 wordt dan de laatste ronde in 2022,.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:28 schreef leolinedance het volgende:
Misschien kun je zelf met plannen komen hoe we weer op een veilige manier weer normaal kunnen leven. Niet wachten op anderen maar zelf met elkaar zoeken naar mogelijke oplossingen!quote:Op donderdag 30 december 2021 00:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Straks heb je zes prikken in je mik zitten en mag je nog steeds testen voor je vakantie, overal een mondmasker op en afstand houden.
Overgenomen van Marco en Leontien?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb 83 hectare grond met een kinderspeeltuin.
Oke, dan stel ik hem anders. Als je QR 3 maanden verlopen is en je neemt een prik, is ie dan weer direct geldig? Of moet je ze allemaal hebben gehad?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Tot nu toe blijft je QR geldig tot 9 maanden na je tweede vaccinatie (of eerste bij Janssen)
Ik vind het eigenlijk wat bijzonder dat ze tot nu toe de adviezen niet hebben hoeven motiverenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Reactie Van Ranst op twitter ook de moeite van het lezen waard.
In België is het blijkbaar paniek nu de rechter niet meer zomaar het advies van de virologen slikt...
ze moeten er eens vanuit gaan, dat de pandemie ook over kan zijn over 6 mnd.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Volgend jaar komen er 3 boosterrondes. Hugo is een grote oppepfreak. Nr.6 wordt dan de laatste ronde in 2022,.
[ afbeelding ]
Bron: AD
Staat er wel een hek omheen?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Komende zomer kijkt niemand meer serieus naar die QRquote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef leolinedance het volgende:
Of wanneer je niet gevaccineerd bent en je neemt in de zomer een booster, is dat dan meteen genoeg voor een geldige QR?
Komen we bij jou vakantie vierenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
geen ideequote:Op donderdag 30 december 2021 00:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, dan stel ik hem anders. Als je QR 3 maanden verlopen is en je neemt een prik, is ie dan weer direct geldig? Of moet je ze allemaal hebben gehad?
Jij bent welkom.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Komen we bij jou vakantie vieren
Ik heb me altijd afgevraagd wat het nut is van het beperken van openingstijden van winkels. Er is ook, zo ver ik weet, geen enkele vraag over gesteld.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wat bijzonder dat ze tot nu toe de adviezen niet hebben hoeven motiveren
Hoe komen ze dan nu bij die besluiten?
Winkels zijn toch dicht?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wat het nut is van het beperken van openingstijden van winkels. Er is ook, zo ver ik weet, geen enkele vraag over gesteld.
Er is toch 1 vraag over gesteld?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wat het nut is van het beperken van openingstijden van winkels. Er is ook, zo ver ik weet, geen enkele vraag over gesteld.
Voor de zekerheid maar 2 nemen dan.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:45 schreef THEFXR het volgende:
krijgen de meeste mensen echt wel een booster? voor mij is het 8 mnd geleden, kan je toch geen booster meer noemen, er is niks meer over van de laatste vac.
Dit is een grap toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er is toch 1 vraag over gesteld?
"Waarom moeten de supermarkten dicht om 20:00" ?
Mark Rutte : "Geen idee eigenlijk, dat deden we de vorige keer ook zo"
Beetje de essentie van het beleid, we doen gewoon hetzelfde als de vorige keer, dat is vast goed
Ow die avondlockdown, tsja dat was alweer een teken aan de wandquote:Op donderdag 30 december 2021 00:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb het over de pre-lockdown periode.
Nee is echt zo voorbij gekomen.quote:
Dit, en geen bevolking, of deskundige die er fel tegenin gaat.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Landen die na bijna 2 jaar nog komen aanzetten met mondkapjes op straat. Dan ben je gewoon af hoor.
Er worden wat mensen erg rijk met handel in die dingen en het is een milieuprobleem aan het worden.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Landen die na bijna 2 jaar nog komen aanzetten met mondkapjes op straat. Dan ben je gewoon af hoor.
En dat in een branche waar 0,7% van de besmettingen vandaan komtquote:Op donderdag 30 december 2021 00:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee is echt zo voorbij gekomen.
Geen grap.
2 lapjes over elkaar in de supermarkt in Griekenlandquote:Op donderdag 30 december 2021 00:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar dat was een niet ware uitspraak de vorige keer was mijn supermarkt gewoon tot 10 uur open , maar er mocht na 20:00u geen alcohol meer verkocht worden, dat is nu bewerkstelligd door alles om 20:00u te laten sluiten.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er is toch 1 vraag over gesteld?
"Waarom moeten de supermarkten dicht om 20:00" ?
Mark Rutte : "Geen idee eigenlijk, dat deden we de vorige keer ook zo"
Beetje de essentie van het beleid, we doen gewoon hetzelfde als de vorige keer, dat is vast goed
Elk land zal wel zijn Sywerts hebben ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:55 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Er worden wat mensen erg rijk met handel in die dingen en het is een milieuprobleem aan het worden.
Hier is het fragmentquote:Op donderdag 30 december 2021 00:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar dat was een niet ware uitspraak de vorige keer was mijn supermarkt gewoon tot 10 uur open , maar er mocht na 20:00u geen alcohol meer verkocht worden, dat is nu bewerkstelligd door alles om 20:00u te laten sluiten.
Dus die sluiting om 20:00 is er puur en alleen voor de alcoholverkoop?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar dat was een niet ware uitspraak de vorige keer was mijn supermarkt gewoon tot 10 uur open , maar er mocht na 20:00u geen alcohol meer verkocht worden, dat is nu bewerkstelligd door alles om 20:00u te laten sluiten.
Topdrukte de komende 2 dagen tussen 19u en 20u ligt voor de handquote:Op donderdag 30 december 2021 00:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel alleen bij de avondklok waren de supermarkten open tot 20:30uquote:Op donderdag 30 december 2021 01:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus die sluiting om 20:00 is er puur en alleen voor de alcoholverkoop?
Dank je. Wat een lulverhaal zegquote:
Maar de regering ging in tegen het advies van de virologen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Reactie Van Ranst op twitter ook de moeite van het lezen waard.
In België is het blijkbaar paniek nu de rechter niet meer zomaar het advies van de virologen slikt...
quote:Het gezelschap werd gecontacteerd door Earth Advocats, die geloofden er een zaak van te kunnen maken, juist omdat de regering tegen het advies van de experts was ingegaan en niet had kunnen aantonen dat de sluiting in het belang van de volksgezondheid was. De advocaten wilden de zaak pro Deo behartigen.
De 1000 Euro zorgbonussen schijnen ook massaal zoek te zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank je. Wat een lulverhaal zegDe vent is toch niet te vertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |