Spoilers!quote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies slapen. Of ze laten me in elk geval met rust.
Voldemort is terug en die fucker van een Wormstaart heeft Carlo Kannewasser vermoord. Op zich niet erg, meer Cho voor Harry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wormstaart=wormtail, carlo kannewasser = cedric diggoryquote:Op woensdag 29 december 2021 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik begrijp hier niets van zo met die Nederlandse namen.
Dan weet je ook dat Harry met Ginny eindigtquote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is inmiddels publiek domein ja
Maak er MUZ van.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef Poppejans het volgende:
Het woord 'Fok' zal wel niet mogen op tv. Ik app me suf met groeten aan jullie
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies slapen. Of ze laten me in elk geval met rust.
Voldemort is terug en die fucker van een Wormstaart heeft Carlo Kannewasser vermoord. Op zich niet erg, meer Cho voor Harry
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spoilers!Spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Het origineel is toch van Dr. Alban?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Origineel van Talk Talk is wel een stuk beter.
Weinig Joviaal van je.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga niet aan de OP sleutelen, dat mag een blauwe doen
Heerlijkquote:Op woensdag 29 december 2021 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
Als je die tekst van dit nummer onder elkaar zet, is het allemaal wel heel dramatisch he.
Kinderen van PippenScottiequote:Op woensdag 29 december 2021 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou meer dat ik het niet allemaal sloopquote:
Spoilersquote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat Harry met Ginny eindigt
Wormtail = Wormstaartquote:Op woensdag 29 december 2021 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ahaquote:Op woensdag 29 december 2021 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kinderen van PippenScottie
Voldemort
Wormtail
Cedric Diggory
Cho
Harry
In het Engels voorlezen gaat nog net te verquote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..], ik was die Nederlandse namen weer vergeten.
Niet haten op papa de rollende steen.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Draak van een uur was dit na de eerste 3 liedjes
Nee, Hansie Hansie.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het origineel is toch van Dr. Alban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |