Maar je hebt toch meer aan iemand die je eventueel wat meer ruimte/ rust geeft op TP om eventueel goud te halen, dan de nummer 13 van de 500m ?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we de reserve voor de TP ook niet overdreven belangrijk maken. Sowieso weet je pas na de loting of je daar echt wat aan hebt. Als het kan is het mooi hoor. Maar om er nu mensen voor thuis te laten...
Vind je het zelf ook niet wat veel eventueelquote:Op woensdag 29 december 2021 19:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar je hebt toch meer aan iemand die je eventueel wat meer ruimte/ rust geeft op TP om eventueel goud te halen, dan de nummer 13 van de 500m ?
Ik zeg Schouten en Achtereekte en daarbij Visser die eindigt met een rondje 37,5quote:
Nope. Verschillen zijn klein op TP. Een goede reserve kan je weleens de winst gevenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet wat veel eventueel
Dat wordt wel genieten hoor! Wijfje is goed en moet een tijd neerzetten, Conijn reed de vlakste 3K (en zou ook wel hulp van Anema kunnen hebben als die net zo snel start als op de 3k) en Achtereekte heeft me niet echt overtuigd (en Beune al helemaal niet).quote:
Ach, dat zijn toch alleen maar medailles die meetellen voor de MEDAILLESPIEGEL, want memorabel is het eigenlijk nooit. Het is niet dat we over vier jaar terugkijken en denken aan die geweldige tijd of iets.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Nope. Verschillen zijn klein op TP. Een goede reserve kan je weleens de winst geven
Omdat ze zich via de 3k gekwalificeerd hebben (en omdat er daarna 5 afmeldingen waren..)quote:Op woensdag 29 december 2021 20:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom hebben lui zonder PR überhaupt startrecht op het OKT?
Belachelijk systeem. Schrap dan gewoon een rit. Zeker op de langste afstand.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Omdat ze zich via de 3k gekwalificeerd hebben (en omdat er daarna 5 afmeldingen waren..)
Maar ook niet aan p13 van Dai daiquote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dat zijn toch alleen maar medailles die meetellen voor de MEDAILLESPIEGEL, want memorabel is het eigenlijk nooit. Het is niet dat we over vier jaar terugkijken en denken aan die geweldige tijd of iets.
In 't Hof was ook erg goed op het NK!quote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat wordt wel genieten hoor! Wijfje is goed en moet een tijd neerzetten, Conijn reed de vlakste 3K (en zou ook wel hulp van Anema kunnen hebben als die net zo snel start als op de 3k) en Achtereekte heeft me niet echt overtuigd (en Beune al helemaal niet).
Ach. Zelf heb ik liever meer individuele kansen, fuck die TP, maar goed, zo werkt het natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 december 2021 20:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ook niet aan p13 van Dai dai
Ik snap wel dat Wust er geen zin in heeft, en dat Antoinette De Jong genoeg gereden heeft (al zou het michelle kunnen helpen) maar dat Vijn en Jade Groenewoud, Kiel en Dedden niet willen starten snap ik echt niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Belachelijk systeem. Schrap dan gewoon een rit. Zeker op de langste afstand.
Ja, ik vond dr daarna bij de wereldbekers tegenvallen, en dr 3k viel ook niet echt mee, dus het zou me verbazen als ze morgen super is maar het maakt het wel spannend.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
In 't Hof was ook erg goed op het NK!
Er is geen loting. Rijden op tijd en dan halve finales 1-4 en 2-3.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we de reserve voor de TP ook niet overdreven belangrijk maken. Sowieso weet je pas na de loting of je daar echt wat aan hebt. Als het kan is het mooi hoor. Maar om er nu mensen voor thuis te laten...
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, dat zijn toch alleen maar medailles die meetellen voor de MEDAILLESPIEGEL, want memorabel is het eigenlijk nooit. Het is niet dat we over vier jaar terugkijken en denken aan die geweldige tijd of iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |