Verslikte me in mijn koffiequote:Op donderdag 30 december 2021 12:33 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Dan kan ze lekker bij hem op schoot zitten#netalsvroeger
Dat ze hem maar daar houdenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:35 schreef Kim-Holland het volgende:
André Hazes terecht; Legobeeld gepikt door Friese club
[ afbeelding ]
De oudejaarsvereniging schrijft op Facebook met de stunt aandacht te willen vragen voor de zware coronatijd die Nederland al bijna twee jaar in zijn greep houdt. „Met bloed, zweet en tranen zwoegen we ons door deze crisis.
![]()
![]()
https://nl-nl.facebook.com/Geitefok/
Et giet aonquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Echt wel. En dat ze Rochel snel ook naar Friesland ontvoeren.
Was te verwachtenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:35 schreef Kim-Holland het volgende:
André Hazes terecht; Legobeeld gepikt door Friese club
[ afbeelding ]
De oudejaarsvereniging schrijft op Facebook met de stunt aandacht te willen vragen voor de zware coronatijd die Nederland al bijna twee jaar in zijn greep houdt. „Met bloed, zweet en tranen zwoegen we ons door deze crisis.
![]()
![]()
https://nl-nl.facebook.com/Geitefok/
Echt geen enkel idee. Trouw, eerlijk, in balans, fijne schoonfamilie, betrokken vader, stabiel leven, aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom zou je nog in zee gaan met zo'n figuur?
Dat zal het inderdaad zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:45 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Echt geen enkel idee. Trouw, eerlijk, in balans, fijne schoonfamilie, betrokken vader, stabiel leven, aantrekkelijk?
Vooral die schoonmoeder, die doet het m denk ik.....quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:45 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Echt geen enkel idee. Trouw, eerlijk, in balans, fijne schoonfamilie, betrokken vader, stabiel leven, aantrekkelijk?
En nou hep ze een sjannel taskequote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Vooral die schoonmoeder, die doet het m denk ik.....
Die andijvie stamppot doet het 'm gewoon hèquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Vooral die schoonmoeder, die doet het m denk ik.....
Yep!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die andijvie stamppot doet het 'm gewoon hè
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Ik weet niet of ik deze al gepost had hier maar het is nog pijnlijk actueel
Dat Dré's-land is wel een gemiste kansquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Inderdaad 12 jaar later en nog steeds spot-on. En als Raggol dr longen het nog niet begeven zal ie over 12 jaar ook nog actueel zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Sssttttt!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:55 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat Dré's-land is wel een gemiste kans
Ha ha haquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Wie?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Mo wordt gelinkt aan Djbillydekit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |