Jessica kennen we van de fantastische inzending van San Marino 2018.quote:Nicole Hammett – A Lover’s Heart
Jessica Grech – Aphrodisiac
Janice Mangion – Army
Denise Mercieca – Boy
Matt BLXCK – Come Around
Baklava ft. Nicole – Electric Indigo
Sarah Bonnici – Heaven
Richard Micallef – Hey Little
Norbert Bondin – How Special You Are
Derrick Schembri – II
Nicole Azzopardi – Into The Fire
Jessica Muscat – Kaledoscope
Miriana Conte – Look What You’ve Done Now
Emma Muscat – Out of Sight
Raquel Galdes Brifa – Over You
Jade Vella – Revelacion
Francesca Sciberras – Rise
Aidan Casar – Ritmu
Mark Anthony Bartolo – Serenity
Enya Magri – Shame
Malcolm Pisani – We Came for Love
Rachel Lowell – White Doves
Vorige paar jaar is 5 procent van het Bruto Nationaal Product ongeveer uitgegeven aan promotie en odds omkopen dus nu is het geld op?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:03 schreef molloot200 het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom Malta van een super solid selectiemethode terug gaat naar die matige NF
Iddquote:Op maandag 17 januari 2022 20:19 schreef molloot200 het volgende:
Dat nummer van Jessica die al eens voor San Marino deel heeft genomen is zowel een tekstueel gedrocht als ook vreselijk geproduceerdCringe all over
Ho ho. Onderzoek van Wij van WC-Eend heeft uitgewezen dat het allemaal eerlijk en transparant is verlopen.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorige paar jaar is 5 procent van het Bruto Nationaal Product ongeveer uitgegeven aan promotie en odds omkopen dus nu is het geld op?
Ik vind die eerste wel leukquote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef molloot200 het volgende:
De twee met duidelijk de meeste views.
46 punten uit de televote ofzoquote:Op zondag 9 januari 2022 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorige paar jaar is 5 procent van het Bruto Nationaal Product ongeveer uitgegeven aan promotie en odds omkopen dus nu is het geld op?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:26 schreef molloot200 het volgende:
Preview video van de favoriet in Malta.
Ja ging helemaal misquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit een livestream vanuit Malta zou volgen![]()
Zover ik kon zien zijn zij en Aidan de fan favesquote:
Ik denk dat dat Emma Muscat is eigenlijk geen Jessica Muscatquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zover ik kon zien zijn zij en Aidan de fan faves
Ze zijn wel de winnaars qua aantal NF deelnemers per capitaquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Ze maken er wel een show van. San Marino, schrijven jullie mee?
Ah, ninja edit gefaaldquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat Emma Muscat is eigenlijk geen Jessica Muscat
Italiaans en Arabisch door elkaar lijkt het welquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:07 schreef Momo het volgende:
Maltees klinkt als een soort Italiaans
Yepquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Was Engels ook geen officiele taal in Malta?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Was Engels ook geen officiele taal in Malta?
Ja, ik zit nu aan de Dolce Gustoquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:12 schreef koffieleuk het volgende:
Jullie ook die special Nescafe koffie in beeld? Was wel een tijdje dat ik er verslaafd aan was ongeveer.
Ik zit aan het chocola en sinaasappelsap. Mag dat ook?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:12 schreef koffieleuk het volgende:
Jullie ook die special Nescafe koffie in beeld? Was wel een tijdje dat ik er verslaafd aan was ongeveer.
Tuurlijk! Ik zit gewoon aan de AH ochtendmelange theequote:Op donderdag 17 februari 2022 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit aan het chocola en sinaasappelsap. Mag dat ook?
2015?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:19 schreef koffieleuk het volgende:
Ah, die post-postcard! Even vergeten welk jaar dat was.
Delen van die staging mag ie ook welquote:
Was 2016! Dank twitterquote:
Ja de rest in deze voorronde is helaas vrij basic en kleurloos dus graag deze.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef Momo het volgende:
Deze vond ik de plaat gaaf en nog steeds wel live, het is uniek
Alsof we naar RTL kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:22 schreef molloot200 het volgende:
Oh ja Malta het land van de 504929204 miljoen reclames ín hun programma
Qua productie maken ze er wel meer van dan bijvoorbeeld een Ierland.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef koffieleuk het volgende:
Goed gezongen wel, maar niet heel memorabel allemaal.
Denk dat dat vaker gezegd kan worden vanavond
Zekerquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Qua productie maken ze er wel meer van dan bijvoorbeeld een Ierland.
Je hebt nog niet veel gemistquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:31 schreef Cee het volgende:
Ik schakel voor het allereerst ooit in op de Malta NF.
Een bruidsboeket moet je over je schouder kunnen gooien toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:44 schreef Momo het volgende:
Dat is een heel bruidsboeket op de piano
Ze zijn al aan het oefenen met de postcardsquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:47 schreef molloot200 het volgende:
Ze hebben daar echt een grote zaal voor zo'n klein landje. Kan prima een ESF in georganiseerd worden volgens mij.
Ziet er nu al ingewikkelder uit dan wat Italië dit jaar lijkt te doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn al aan het oefenen met de postcards
Oh nou ja die was dus de eerste optredende ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:52 schreef koffieleuk het volgende:
Die Aidan Cassar zeg, heeft al meegeschreven aan 4 nummers tot nu toe?
Gelukkig de goeie wel voor zichzelf bewaard uiteraardquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh nou ja die was dus de eerste optredende ook
Ja koffie moet je niet de hele tijd hetzelfde gaan posten als ik hèquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Gelukkig de goeie wel voor zichzelf bewaard uiteraard
Ik heb hem wel gezien op tv maar dat is alweer een tijd geledenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:58 schreef molloot200 het volgende:
Hebben we die reclame ook in Nederland? Die heb ik nog niet voorbij zien komen
16 van de 22 nummers gaan door naar de finale, ze hadden intern al de beste 16 kunnen kiezenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:08 schreef koffieleuk het volgende:
Ik dacht al, met zes liedje in het eerste uur kom je tijd tekort voor zoiets
[ twitter ]
Hij is geen Marco B.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:09 schreef NailQueen het volgende:
We mogen toch hopen dat hij het over zijn eigen kinderen heeft
Denk ik ook, ook een aantal van die junior esc zangeressen, die waren ook echt heel goed!quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor Destiny Malta weer een keer gaat vertegenwoordigen. 100% zeker dat we die nog een keer terug gaan zien op het ESF podium.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:26 schreef koffieleuk het volgende:
Om even bij het onderwerp te blijven, hun ESF inzending van 2009 doet ook mee! Weet niet meer welke ze was
Nee volgens mij komt die morgen bij die memories-avondquote:
Dat lijkt wel dezelfde als in 2005quote:
Tot morgen, al is er dan geen San Marino show volgens mijquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof het wel voor vandaag. Tot morgen bij San Marino!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik geloof het wel voor vandaag. Tot morgen bij San Marino!
Geen emerging artists finale?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Tot morgen, al is er dan geen San Marino show volgens mij
Oh, ik las bij Wiwibloggs iets over een Emerging Artists finalquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Tot morgen, al is er dan geen San Marino show volgens mij
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh, ik las bij Wiwibloggs iets over een Emerging Artists final
Oh jullie hebben gelijk, ook morgen inderdaad, vandaag ook al emerging artists.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Geen emerging artists finale?Dacht dat die morgen zou zijn
Vandaag was de second chance (uitzending iig), morgen de uitzending van de emerging artists die vandaag zijn opgenomen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:35 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Oh jullie hebben gelijk, ook morgen inderdaad, vandaag ook al emerging artists.
Ik heb vanavond meer stagings van afgelopen jaren voorbij zien komen. Volgens mij hebben ze in Malta gewoon alles steeds na elke ESF show voor weinig opgekocht.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Ierland 2018 staging jatters - de heteroseksuele editie
Ze hadden ook net zo goed 16 nummers intern kunnen kiezen en dan 1 finale.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Lol ik kom er nu net dankzij Wikipedia achter dat er uit deze halve finale van de 22 wel 16 nummers zullen kwalificerenIk dacht 12 of zo. Er gaan hier maar 6 nummers van afvallen dus. Jeetje
Ja inderdaad. Zo nutteloos dit eigenlijk. Maar goed, hebben we ze vast gezien en kunnen we zaterdag op anderen (Polen en Kroatië zijn nieuw en de San Marino big artists) focussen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden ook net zo goed 16 nummers intern kunnen kiezen en dan 1 finale.
Fijn dat ze daarin meedenken wel. Oprecht fijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo nutteloos dit eigenlijk. Maar goed, hebben we ze vast gezien en kunnen we zaterdag op anderen (Polen en Kroatië zijn nieuw en de San Marino big artists) focussen.
Leuke tip, ga ik morgen even checkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:01 schreef Momo het volgende:
Ik vergeet dat nieuwe Ayreon (Star One) ook zo middennacht uitkomt #geenslaap
Weltrusten!quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:21 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hou het voor gezien, welterusten strijders
[ twitter ]
Waren die er?quote:
Ja een blaag van een jaar of 6. Moest op haar jongere zelf lijken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waren die er?
Ik zat niet echt op te letten.
Ok, klinkt niet alsof ik veel gemist heb dan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja een blaag van een jaar of 6. Moest op haar jongere zelf lijken.
Ja, dat Ritmu was het eerste wat ik hoorde, daar kwam ik halverwege binnen ongeveer. Eerst vond ik het niet echt mijn ding, maar er kwam later ook niet echt meer iets wat ik nou per se beter vond.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:00 schreef molloot200 het volgende:
Alles is zo niksig. Emma zingt goed maar heeft echt een lied wat een 12e plek in een semi final is of zo. Ik denk dat Ritmu de meeste kans heeft op kwalificeren. En kwalificeren mogen ze dit jaar al heel blij mee zijn…
Ja, volgens mij doen ze vandaag vooral oude inzendingen!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer heeft toch al een keer meegedaan?
Ik zit op te zoeken welke oude inzending ik zou willen terug zien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja, volgens mij doen ze vandaag vooral oude inzendingen!
Surequote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit op te zoeken welke oude inzending ik zou willen terug zien.
Hmm... roep me maar als die disney reclame met dat eendje voorbij komt
Nog niet geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Is 2000 al geweest? Dat liedje vond ik wel leuk
Ahja. die werktquote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Deze link wellicht?
https://tvmnews.mt/tvm-live/
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 23:28 schreef koffieleuk het volgende:
Nog geen eendjesreclame gezien helaas
Geldt bij mij ook voor de volgendequote:
Waar zie je mij voor aan?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:20 schreef koffieleuk het volgende:
Niet onverwachts gebeurd eigenlijk.
@:NailQueen bedankt voor het gezelschap houden! Ga je zaterdag ook de NF's kijken?
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan?![]()
Ik ben morgen te vinden bij Noorwegen![]()
Eén van de afvallers krijgt nog een herkansing, er wordt nog een extra televote gehouden blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:23 schreef koffieleuk het volgende:
Afvallers schuingedrukt
Derrick Schembri – "II"
Francesca Sciberras – "Rise"
Jessica Grech – "Aphrodisiac"
Jessica Muscat – "Kaleidoscope"
Malcolm Pisani – "We Came for Love"
Rachel Lowell – "White Doves"
En Jessika heeft de wildcard gekregen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 06:30 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Eén van de afvallers krijgt nog een herkansing, er wordt nog een extra televote gehouden blijkbaar.
Ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:49 schreef molloot200 het volgende:
Vocaal en zo klopt het maar het lied is zo extreem niksig
Dan hoop ik dat ze een Ira Losco 2016-tje doetquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja.
Denk dat de Maltezen wel hiervoor gaan.
Zie het best wel gebeuren. Ik hoop hetquote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze een Ira Losco 2016-tje doet
Vond het gisteren wel aandoenlijik eigenlijkquote:
Heb alleen een stukje van Emma geluisterd, voor de rest niet heel veel denk ikquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:03 schreef NailQueen het volgende:
Dag luitjes, is hier nog wat interessants gebeurd?
Hierna!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht dat die jongen van ESC 2014 nu kwam.
Geen idee over wie dit gaat, maar zulke omschrijvingen vind ik toch leuk aan dit forumquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:12 schreef koffieleuk het volgende:
Jaa vioolmeneer en de twee valse kraaien door
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee over wie dit gaat, maar zulke omschrijvingen vind ik toch leuk aan dit forum
Oeiquote:
Neequote:
Ritmu en Emma voor top 2 iddquote:Op zondag 20 februari 2022 00:19 schreef koffieleuk het volgende:
Wordt waarschijnlijk een close top 2, met de rest op een flinke achterstand? zoiets
Ritmu, maar wordt Out of Sight waarschijnlijkquote:
Als je dat zaagnummer hebt gehoord niet meerquote:Op zondag 20 februari 2022 00:23 schreef Strani het volgende:
Nee laat maar, ik heb m'n keuze al gemaakt. Emma mag winnen.
Ritmu herinner ik me nog, Out of Sight niet.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ritmu, maar wordt Out of Sight waarschijnlijk
Nee ik begin nu ook al weer te twijfelen. Die lippen zijn ook een beetje eng.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dat zaagnummer hebt gehoord niet meer
Ah, toch nog 1 heel puntje gekregen.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:22 schreef Arth_NL het volgende:
Nou, die wildcard voor Jessika heeft ook veel nut gehad.
Je kan gewoon Emma twietenquote:Op zondag 20 februari 2022 00:27 schreef Cee het volgende:
Nou schiet op, m'n batterij is bijna leeg.
De mijne was dat na Noorwegen al.quote:Op zondag 20 februari 2022 00:27 schreef Cee het volgende:
Nou schiet op, m'n batterij is bijna leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |