Amen!quote:Op woensdag 29 december 2021 15:24 schreef Isorden het volgende:
Ôi orôrôi rôrôrôi rôrôrôi rôrôrôi rôrôrôi ohrorô poPÔ
Yôi orôrôi rôrôrôi rô
Aaaah aaah aaah aaah
Uuuh oooh oooh ooooooooh
UaaahuHahaha... Eee hi hi hááá
Thijs van Leer GOD
Op Werchter 2016 tradt Paul op de eerste avond op. Rest van het weekend heeft iedereen nananana nananana nananana gezongen. Op het terrein, op de camping, op de plee.quote:
Ja, die vind ik niet zo bijzonderquote:
Nee, te laag.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:27 schreef Isorden het volgende:
Hier had ook een Highway Star van Deep Purple kunnen staan
Of Jodi Bernalquote:Op woensdag 29 december 2021 15:27 schreef Isorden het volgende:
Hier had ook een Highway Star van Deep Purple kunnen staan
She goes na na na? Is idd Vlaamsquote:Op woensdag 29 december 2021 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op Werchter 2016 tradt Paul op de eerste avond op. Rest van het weekend heeft iedereen nananana nananana nananana gezongen. Op het terrein, op de camping, op de plee.
Dat dan weer wel....quote:
Dat bewijst wel dat het een geniale plaat is natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op Werchter 2016 tradt Paul op de eerste avond op. Rest van het weekend heeft iedereen nananana nananana nananana gezongen. Op het terrein, op de camping, op de plee.
Brabant daar schaam ik me als Nederlander sowieso voor.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Soms schaam ik me voor Brabant.
Dat komt door jou, Guus.
Live versie er nog ff achteraan.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:27 schreef Isorden het volgende:
Kut, Hocus Pocus is klaar en Guus nog niet.
Kessie kennoh, 'k ga een loempia versierenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die vind ik niet zo bijzonder
Had aan België gedoneerd mogen wordenquote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Brabant daar schaam ik me als Nederlander sowieso voor.
Ja ho maarquote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Brabant daar schaam ik me als Nederlander sowieso voor.
Great minds Pink alike.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Pink is best leuk, maar dit nummer hoeft niet in de lijst
Flikker ff gauw op.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had aan België gedoneerd mogen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |