oei..dan ga ik dat uur even iets anders doen denk ikquote:Op woensdag 29 december 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komend uur Suzan & Freek en Guus Meeuwis na elkaar, zou maar even doordrinken
Of 10 minuten naar de Snob overschakelen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komend uur Suzan & Freek en Guus Meeuwis na elkaar, zou maar even doordrinken
Nee dat deed @Dagoduck een paar keer, dus hoefde ik niet meer te doenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:43 schreef alopio het volgende:
[..]
ook bier over je toetsenbord gegooid @:dagoduck
Nee, dat verdient een rustige nacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Nightswimming, meer mensen die dat vrijdag op zaterdag nog gaan doen?
Deze stond toch ook in de Top 10 van een van de eerste Snobs, toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of 10 minuten naar de Snob overschakelen.
Hoeft nu iig nog niet (Nightswimming).
quote:
een paar keer zelfs...hij vertelde iets heel andersquote:Op woensdag 29 december 2021 14:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee dat deed @:Dagoduck een paar keer, dus hoefde ik niet meer te doen
Gaat dat door?quote:Op woensdag 29 december 2021 14:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Nightswimming, meer mensen die dat vrijdag op zaterdag nog gaan doen?
Ik las eerst 'remsporen'quote:Op woensdag 29 december 2021 14:44 schreef Bugno3 het volgende:
![]()
REMGODEN
![]()
PHOTOGRAPH ON THE DASHBOAAARD
Weet niet of je daar een foto van op je dashboard wilquote:Op woensdag 29 december 2021 14:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik las eerst 'remsporen'
De zee is niet dicht.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Naakt zwemmen
Oh wacht, zwembaden.... ook al dicht
niet als je nog je zwemdiploma moet halenquote:Op woensdag 29 december 2021 14:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Naakt zwemmen
Oh wacht, zwembaden.... ook al dicht
Een keertje mijn blik bijna over mijn toetsenbord maar niets gemorst en een keer wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:44 schreef alopio het volgende:
[..]
een paar keer zelfs...hij vertelde iets heel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |