Nooit gewetenquote:
Ook ritmisch gitaar blijkbaar!quote:
Ja dat ongeveer. Mayer en Coolio niet zo maar daar staat dan ook maar 1 eenvoudige smiley dus vooruit.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:59 schreef Isorden het volgende:
639 Take A Chance On Me ABBA![]()
![]()
638 Get Back The Beatles![]()
![]()
(IK BEN ER NET)
637 Slow Dancing In A Burning Room John Mayer![]()
636 Superstition Stevie Wonder![]()
![]()
635 Down Under Men At Work![]()
![]()
634 Tribute Tenacious D![]()
![]()
![]()
633 België Het Goede Doel![]()
![]()
![]()
![]()
632 I Have A Dream ABBA![]()
631 Nightswimming R.E.M.![]()
![]()
630 The Boys Of Summer Don Henley![]()
![]()
![]()
629 Gangsta's Paradise Coolio
Mischien wel het beste nummer ooit...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Haten is een groot woord, maar echt voor je plezier ernaar luisteren is er ook niet bijquote:Op woensdag 29 december 2021 13:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Haten op Matt is gewoon een Perm Ban waardige actie
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kwam die als een duveltje uit een doosje?
quote:Op woensdag 29 december 2021 14:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mischien wel het beste nummer ooit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beste lied van de wereld
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Maar wie was nou de duivel in die clip?quote:
Vooral Zeeuwse Meisjes denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:00 schreef AgnesGru het volgende:
Zeeuwen vol op Danny Vera gestemd, je verwacht het niet.
Is ie naar huis?quote:
Maar als je al een jaar of 30 op de landelijke radio bent, doe je blijkbaar toch iets goed.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Intro's volschreeuwen met die thuisreacties van de vórige plaat, door platen heen herrie maken, z'n geschreeuw in het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |