gelukkig is John terug bij de band om dat te redden met zn gitaarspelquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef EDMAN- het volgende:
Live is z'n stem wel echt minder, maar dan ook echt
Is die nog niet gecancelled?quote:
Er hangt een soort hippie-waas omheen die tegenwoordig nogal verfoeid wordt.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Terwijl het nog best actueel is
Ik heb dan ook geen ervaring met 'Nam, maar wél met presidenten van de VS die ontzettende klootviolen zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zowel Gen Z, Y als X draaien zoiets vermoedelijk nauwelijks. De track sterft een soort van uit.
Blij dat ie terug isquote:Op woensdag 29 december 2021 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
na al die jaren ga ik nog steeds goed op frusciante's tweede stem
Ok boomer.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ben dit jaar echt naar Boudewijn gaan luisteren, en goddamn die teksten![]()
Die liedjes zijn vaak 50+ jaar oud, maar nog steeds relevant. Hij heeft zelfs een liedje over woningnood, aangezien er in 50 jaar en een beetje niets is veranderd in Nederland![]()
Pacifisme is wel een beetje passé ja, net als traditioneel links gedachtengoed. Het hele 'woke'-gebeuren heeft een beetje die plaats ingenomen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er hangt een soort hippie-waas omheen die tegenwoordig nogal verfoeid wordt.
Nederlandersquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En toch lekker elke keer dezelfde partijen blijven stemmen....
geweldig. De DVD van Live At Slaine Castle heb ik zo vaak gezien, voor John is daar geweldig met gitaar en tweede stemquote:Op woensdag 29 december 2021 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
na al die jaren ga ik nog steeds goed op frusciante's tweede stem
Ben ik ook wel met je eens, californication t/m stadium arcadium vind ik nog wel leuk, maar hun vroegere funk rock was wel echt geweldig.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Zorro het volgende:
Vanaf Californication vind ik de peppers niet veel. Veel te zeurderig allemaal.
Oude Peppers
Blood Sugar Sex Magik is veruit hun beste album imoquote:Op woensdag 29 december 2021 13:44 schreef Zorro het volgende:
Vanaf Californication vind ik de peppers niet veel. Veel te zeurderig allemaal.
Oude Peppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |