Klopt. En dat kost je dan een pak frustratie en 2 uur extra 'lekker in de auto zitten'quote:Op woensdag 29 december 2021 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb een prima ervaring met P+R in Brussel voor een weekendje, maar mensen willen tot de voordeur rijden als ze toch al in de auto zitten
de beste imoquote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef MTheBassman het volgende:
gelukkig hierna een van de betere RHCPs
P&R is veel chiller. Afgelopen najaar was ik met mijn vriendin in Luxemburg, daar is het ook prima geregeld met enorme P&R's en gratis OVquote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Klopt. En dat kost je dan een pak frustratie en 2 uur extra 'lekker in de auto zitten'
Tsja, eerst in de file van Breda, dan op de Ring van Antwerpen, dan aan de afrit en dan zou je nog de geneugten van het plaatselijke OV moeten gaan uitvinden terwijl je auto op een niet per se veilige plek staat.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb een prima ervaring met P+R in Brussel voor een weekendje, maar mensen willen tot de voordeur rijden als ze toch al in de auto zitten
ik haat Nederlanders, eigenwijs klotevolk zijn we toch ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Winkelen
Reizen om "te winkelen"
Mee eens wel jaquote:
Stond zelfs jarenlang in de top 100.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef Pino112 het volgende:
Dit heb ook wel eens hoger gestaan volgens mij.
Vreselijk iddquote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Winkelen
Reizen om "te winkelen"
En toch lekker elke keer dezelfde partijen blijven stemmen....quote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ben dit jaar echt naar Boudewijn gaan luisteren, en goddamn die teksten![]()
Die liedjes zijn vaak 50+ jaar oud, maar nog steeds relevant. Hij heeft zelfs een liedje over woningnood, aangezien er in 50 jaar en een beetje niets is veranderd in Nederland![]()
Zowel Gen Z, Y als X draaien zoiets vermoedelijk nauwelijks. De track sterft een soort van uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef Pino112 het volgende:
Dit heb ook wel eens hoger gestaan volgens mij.
Zo blij dat hij weer terug isquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef alopio het volgende:
Wel een van de betere Peppers dit
Sowieso John Frusciante
Terwijl het nog best actueel isquote:Op woensdag 29 december 2021 13:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zowel Gen Z, Y als X draaien zoiets vermoedelijk nauwelijks. De track sterft een soort van uit.
gelukkig is John terug bij de band om dat te redden met zn gitaarspelquote:Op woensdag 29 december 2021 13:41 schreef EDMAN- het volgende:
Live is z'n stem wel echt minder, maar dan ook echt
Is die nog niet gecancelled?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |