Daar kan ze niets aan doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n vreselijk gedrocht
Ik zou wel voor een top 10 willen gaanquote:Op woensdag 29 december 2021 13:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik denk voor iedereen hier. Maar Black Keys horen sowieso in mijn lijstje te staan.
Heb een prima ervaring met P+R in Brussel voor een weekendje, maar mensen willen tot de voordeur rijden als ze toch al in de auto zittenquote:Op woensdag 29 december 2021 13:29 schreef EDMAN- het volgende:
Mooie aan al die files in Antwerpen deze week. Er is zoveel geïnvesteerd in park & rides. Staat serieus niemand.
Klopt. En dat kost je dan een pak frustratie en 2 uur extra 'lekker in de auto zitten'quote:Op woensdag 29 december 2021 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb een prima ervaring met P+R in Brussel voor een weekendje, maar mensen willen tot de voordeur rijden als ze toch al in de auto zitten
de beste imoquote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef MTheBassman het volgende:
gelukkig hierna een van de betere RHCPs
P&R is veel chiller. Afgelopen najaar was ik met mijn vriendin in Luxemburg, daar is het ook prima geregeld met enorme P&R's en gratis OVquote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Klopt. En dat kost je dan een pak frustratie en 2 uur extra 'lekker in de auto zitten'
Tsja, eerst in de file van Breda, dan op de Ring van Antwerpen, dan aan de afrit en dan zou je nog de geneugten van het plaatselijke OV moeten gaan uitvinden terwijl je auto op een niet per se veilige plek staat.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb een prima ervaring met P+R in Brussel voor een weekendje, maar mensen willen tot de voordeur rijden als ze toch al in de auto zitten
ik haat Nederlanders, eigenwijs klotevolk zijn we toch ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 13:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Winkelen
Reizen om "te winkelen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |