Ook goed bier.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
op de steden na ook niet nee, maar het is in ieder geval iets welvarender.
*vlagquote:
Al besprokenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van de man die weet waar de meeuwis
Guus en muziek verpesten...gras is groenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Guus heeft dit totaal verpest, ook voor Herbert. Maar hele idee erachter en de tekst is natuurlijk best wel mooi
Pech voor de West End Girls aldaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En Marvin Gaye in z'n Oostende tijd
Vlaanderen is een beetje hit and miss.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Vlaanderen ziet er voor een groot deel ook best pauper uit als we eerlijk zijn.
Mijn moeder is wel een moeilijk publiek voor dit soort grappen trouwens. Die denkt nog eerder dat ik een spraakgebrek heb.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van de man die weet waar de meeuwis
Daarom zeg ik het!quote:Op woensdag 29 december 2021 12:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja dat kon ik vanaf hier niet zien
Yepquote:Op woensdag 29 december 2021 12:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Lol, was dit een cover van Guus?
Klopt. Veel te veel. Zeker deze week.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Antwerpen heb je ook Nederlanders.
quote:Op woensdag 29 december 2021 12:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel een moeilijk publiek voor dit soort grappen trouwens. Die denk nog eerder dat ik een spraakgebrek heb.
Dat hoor jequote:Op woensdag 29 december 2021 12:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Bochum, maar dat ligt wel in de buurt daar
Ik zag het welquote:Op woensdag 29 december 2021 12:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja dat kon ik vanaf hier niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |