Ja, daar had Iron Maiden moeten staan.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat was wel lekker idd. Reaper nummer op 666 echter, ruikt naar manipulatie
ook altijd gedachtquote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef Kopiko het volgende:
Ik hoor een beetje 'n piepjonge Dylan.
Leuke anekdote: Als kleine Bugno dacht ik altijd dat Steven Rooks en Stephen Roche een en dezelfde renners waren, maar dan in een andere taal gespeldquote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Benieuwd of good old Steven Rooks nu wel gaat winnen.
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik deze voor het eerst hoorde was is gelijk verkocht
Positief zijn in de War On Drugs is niet de bedoelingquote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef El-Stinho het volgende:
Meer dan 100 plekken gestegen. Positief.
100 miljoen miljardquote:
Alleen met betere muziekquote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef Kopiko het volgende:
Ik hoor een beetje 'n piepjonge Dylan.
Sommigen mensen vinden er Nixon.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Positief zijn in de War On Drugs is niet de bedoeling
quote:Op woensdag 29 december 2021 12:27 schreef Bugno3 het volgende:
Kabbelgod, klinkt als een van de 8 noteringen van John Mayer.
quote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Leuke anekdote: Als kleine Bugno dacht ik altijd dat Steven Rooks en Stephen Roche een en dezelfde renners waren, maar dan in een andere taal gespeld
SIX SIX SIXquote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, daar had Iron Maiden moeten staan.
Eigenlijk stond Marco daar, maar ze dachten dat dat helemaal naar manipulatie zou riekenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat was wel lekker idd. Reaper nummer op 666 echter, ruikt naar manipulatie
quote:Op woensdag 29 december 2021 12:27 schreef Bugno3 het volgende:
Niet zo leuke anekdote: Nicolas Roche wordt altijd schijtziek als er bij de start door de omroeper de superoriginele quiz wordt gehouden 'in welk jaar won je vader...'quote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Leuke anekdote: Als kleine Bugno dacht ik altijd dat Steven Rooks en Stephen Roche een en dezelfde renners waren, maar dan in een andere taal gespeld
Ik had RHCP op toen ik door Death Valley reed.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:27 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat op en dan over zulke wegen rijden
[ afbeelding ]
Al besproken.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:28 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
SIX SIX SIX
THE NUMBER OF THE BEAST
Hoe.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:27 schreef Bugno3 het volgende:
Geredenquote:Op woensdag 29 december 2021 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Al behandeld.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, daar had Iron Maiden moeten staan.
Ik had sowieso vroege QOTSA of Kyuss gedaan, desert rock enzoquote:Op woensdag 29 december 2021 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had RHCP op toen ik door Death Valley reed.
Dat heb ik volgens mij ook een klein tijdje gedacht.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit was op het nog uitgestorvenere gedeelte na The Loniest Highwayquote:
Heb ik ook wel wat van gedraaid, maarja, moeders zat ook in de auto hè.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had sowieso vroege QOTSA of Kyuss gedaan, desert rock enzo
Ik ben daar geweest! (in 2010 geloof ik). Althans, lijkt op dezelfde wegquote:Op woensdag 29 december 2021 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon geen keuze dat, alle drie moet wegquote:Op woensdag 29 december 2021 12:29 schreef 4-elements het volgende:
Even een voorlopige uitslag van de poll in het vorige topic: welke artiest schrappen we uit de Top 2000?
Marco Borsato 8
Kensington 7
Anders, nl... 3
Blof 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |