Ik bespeur enige jaloezie.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Bugno3 het volgende:
Lomp boerengebeuk, met ome Wim die even "losgaat" en ongecoördineerd gaat "headbangen" en vertelt dat hij vroeger altijd naar schuurfeesten ging.
Ben je fan van één Sabaton of van meerdere Sabata?quote:
Ach gun die man ook een leuk moment!quote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Bugno3 het volgende:
Lomp boerengebeuk, met ome Wim die even "losgaat" en ongecoördineerd gaat "headbangen" en vertelt dat hij vroeger altijd naar schuurfeesten ging.
Juist beter dan dat je op kantoor wordt afgeleid door collega's om je heen die ook aan het bellen zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef PzKpfw het volgende:
Thuiswerken.. wie heeft er in godsnaam verzonnen dat mensen die voor de klantenservice werken ook thuis moeten werken 🙄
Ik was die reclame helemaal vergetenquote:Op woensdag 29 december 2021 11:29 schreef Isorden het volgende:
Hierna alleen VAN LUNTEREN nog van Status Quo zeker?
Toen had je nog niet van Tubular Bells gehoordquote:Op woensdag 29 december 2021 11:31 schreef Koen66 het volgende:
kocht dit singletje omdat ik het knap vond dat zo'n lang nummer er op pastte
Amen al vind ik dit wel de leukste versie van het liedje van Status Quo. Al gaat VAN LUNTEREN ook nog welquote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Bugno3 het volgende:
wacht maar, over 20 jaar ben je zelf zo'n ome Wimquote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Bugno3 het volgende:
Pics van je singletje.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Toen had je nog niet van Tubular Bells gehoord
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:30 schreef Bugno3 het volgende:
Of nog erger, sky willen horen en met de klauwen aan de radio zitten. Had ik gisteren. Vandaag vrij gelukkigquote:Op woensdag 29 december 2021 11:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Juist beter dan dat je op kantoor wordt afgeleid door collega's om je heen die ook aan het bellen zijn
Joachim Broden godquote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Klein tikfoutje Zor.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
wacht maar, over 2 jaar ben je zelf zo'n ome Wim
Ja, die link leg ik ook altijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:32 schreef EDMAN- het volgende:
Normaal in Nederland = Status Quo in Engeland?
Beetje grappig toeval inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 11:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ben je fan van één Sabaton of van meerdere Sabata?
heeft die op een 7" gestaan?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Toen had je nog niet van Tubular Bells gehoord
Helaas hebben ze daar ook internet inmiddels jaquote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De achterhoek heeft ook stemrecht.
Stemmen tellen driedubbel lijkt wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De achterhoek heeft ook stemrecht.
Pfff, Sky tijdens kersttijd die alle dames natuurlijk op willen hebben en dan naast de radio zitten.. Dan gaan echt m'n eigen oortjes in hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Of nog erger, sky willen horen en met de klauwen aan de radio zitten. Had ik gisteren. Vandaag vrij gelukkig
Lee held.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Beetje grappig toeval inderdaad![]()
maar mn nickname komt van een oude italowestern, en toen kende ik Sabaton nog niet
Wanneer ze riool krijgen is nog niet bekend.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Helaas hebben ze daar ook internet inmiddels ja
De boerenlobby is machtiger dan je denkt.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stemmen tellen driedubbel lijkt wel.
Ja, daar staan onze oude modems te piepen & kraken.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Helaas hebben ze daar ook internet inmiddels ja
Ik weet hoe je je voelt. Ik had de nickname Deco ook al bedacht voor ik wist dat dat een voetballer was.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Beetje grappig toeval inderdaad![]()
maar mn nickname komt van een oude italowestern, en toen kende ik Sabaton nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |