Ja, die link leg ik ook altijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:32 schreef EDMAN- het volgende:
Normaal in Nederland = Status Quo in Engeland?
Beetje grappig toeval inderdaadquote:Op woensdag 29 december 2021 11:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ben je fan van één Sabaton of van meerdere Sabata?
heeft die op een 7" gestaan?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Toen had je nog niet van Tubular Bells gehoord
Helaas hebben ze daar ook internet inmiddels jaquote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De achterhoek heeft ook stemrecht.
Stemmen tellen driedubbel lijkt wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De achterhoek heeft ook stemrecht.
Pfff, Sky tijdens kersttijd die alle dames natuurlijk op willen hebben en dan naast de radio zitten.. Dan gaan echt m'n eigen oortjes in hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Of nog erger, sky willen horen en met de klauwen aan de radio zitten. Had ik gisteren. Vandaag vrij gelukkig
Lee held.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Beetje grappig toeval inderdaad![]()
maar mn nickname komt van een oude italowestern, en toen kende ik Sabaton nog niet
Wanneer ze riool krijgen is nog niet bekend.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Helaas hebben ze daar ook internet inmiddels ja
De boerenlobby is machtiger dan je denkt.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stemmen tellen driedubbel lijkt wel.
Ja, daar staan onze oude modems te piepen & kraken.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Helaas hebben ze daar ook internet inmiddels ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |