Dit is een meer dan prima uur wat er nu komtquote:Op woensdag 29 december 2021 10:59 schreef Isorden het volgende:
672 De Bom Doe Maar![]()
![]()
![]()
671 Through The Barricades Spandau Ballet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
670 Ironic Alanis Morissette![]()
669 Badlands Bruce Springsteen![]()
![]()
![]()
668 Feel Robbie Williams![]()
667 Roll Over Lay Down (Live) Status Quo![]()
![]()
![]()
666 Don't Fear The Reaper Blue Öyster Cult![]()
![]()
![]()
665 In The Blood John Mayer![]()
664 Thunder Road Bruce Springsteen![]()
![]()
![]()
663 How Deep Is Your Love Bee Gees![]()
![]()
![]()
![]()
662 Wasted Years Iron Maiden![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb laatst ook de tekst van Hijo de la Luna eens vertaald. Dat is prachtig zegquote:
Origineel van Karsu toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook de tekst van Hijo de la Luna eens vertaald. Dat is prachtig zeg
quote:Op woensdag 29 december 2021 11:00 schreef DecoAoreste het volgende:
'Dit is de concertagenda van 2022'
'...Leeg, want Rutte en De Jonge'
Heb album Mutter grijsgedraaid en hun laatste album Rammstein is ook echt heel lekker. Die heeft hier wekenlang op de platenspeler gelegen en echt heel vaak afgespeeldquote:Op woensdag 29 december 2021 10:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Echt? Bij een hoop andere metalen kan ik me dat wel voorstellen.
Wat is een concert?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Niet happen en zen blijven en…. doorquote:Op woensdag 29 december 2021 11:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar de Cowbell....quote:Op woensdag 29 december 2021 11:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van Don't Fear The Reaper mag wel eens een versie met gitaarsolo gedraaid worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |