Alles van Rammstein is theatrale kitsch, maar wel verdomd goede theatrale kitschquote:Op woensdag 29 december 2021 10:57 schreef PippenScottie het volgende:
Tekst opgezocht. Dit is wel theatrale kitsch
Woest aantrekkelijk, ik kan het niet helpen. Kan me niet eens schelen wat ie nu allemaal aan het roepen is.quote:
Is uit 2002 .quote:
Lekker joh in de autoquote:Op woensdag 29 december 2021 10:57 schreef ijs_beer het volgende:
Leuk voo een nummertje hoor, maar kan me niet echt voorstellen dat je hier een album van op zou zetten.
En hij is zaadloos verwekt, heeft geen navel en iemand moet een moedervlek van zijn hoofd snijden, ook al wordt het zijn doodquote:Op woensdag 29 december 2021 10:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, hij mocht niet aan de borst likken/zuigen van zijn moeder, daarom klinkt hij steeds zo boos.
ik lig vaak onder een steenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is uit 2002 .
Ik kende het uiteraard wel.
Echt welquote:Op woensdag 29 december 2021 10:57 schreef ijs_beer het volgende:
Leuk voo een nummertje hoor, maar kan me niet echt voorstellen dat je hier een album van op zou zetten.
Ik weet nog wel een leuke ringtone.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:57 schreef Koen66 het volgende:
zie op m'n foon dat m'n demente moeder net gebeld heeft
* OscarMopperkont kan ook zo pratenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk, ik kan het niet helpen. Kan me niet eens schelen wat ie nu allemaal aan het roepen is.
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En hij is zaadloos verwekt, heeft geen navel en iemand moet een moedervlek van zijn hoofd snijden, ook al wordt het zijn dood
Oké ik neem dit terug.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk, ik kan het niet helpen. Kan me niet eens schelen wat ie nu allemaal aan het roepen is.
vertelquote:Op woensdag 29 december 2021 10:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke ringtone.
Album Mutter zit vol met symboliek, zo ook het nummer zelf. Maar nee, het is geen ode aan zijn lieve Mutti.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:54 schreef PippenScottie het volgende: Mijn Duits is niet zo goed. Is dit een ode aan zijn moeder?
Cleaning Out My Closet van Eminem?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke ringtone.
Och was ik maar..quote:
Echt? Bij een hoop andere metalen kan ik me dat wel voorstellen.quote:
Nouja dit.quote:
Hahaha dat heb ik ook bij zijn stemquote:Op woensdag 29 december 2021 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |